Friday, October 19, 2012

UKRAINIAN: UNUSED GEARS - НЕВИКОРИСТАНІ GEARS


НЕВИКОРИСТАНІ GEARS

ЧИТАТИ:
До Тита 3: 1-8

Бути готовим для кожного
хорошу роботу. -До Тита 3: 1

Мій перший велосипед був один передач. Чи я йшов швидким або повільним, гору чи вниз, що спорядження зробив все. Мій наступної велосипед мав три передач: один для рівня поверхні, один для going гору і один для спуску. Мій третій велосипед був десять gears, дозволяючи мені навіть широкий спектр варіантів. Хоча мій останній велосипеда мав кілька передач на вибір, я не використовував всі з них кожен раз, коли я їхав. Деякі з них були найкраще підходить для запуску і скелелазіння, інші були відведені для набирає швидкість, та інші краще для неквапливої темп. Але річ про gears це: Хоча я не був за допомогою всі з них в той час, це не означає, що я б ніколи не потрібні.

Те ж саме може бути правдою у зв'язку з нашими духовні дари і здібності. Часи, коли я відчуваю, що я не використовуються робити певні речі, які я колись зробив замість почуття марно і не цінують я дякую Богові за на "передача" я в даний час в змозі використовувати. Просто тому, що не потрібне вміння прямо зараз не означає, що вона ніколи не буде.

Наші духовні дари необхідні по-різному в різний час. Потреб та обставини зміни непередбачуваним і непередбачуваним чином. Апостол Павло нагадав Тита, "Підготується доброму" (до Тита 3: 1). Може це бути правдою нас як добре. -Жюлі Акерман посилання

Небесний Отець, мені потрібно, щоб пам'ятати, що
що робити це до вас, але як зробити це до
Мені. Чи я зайнятий або як і раніше, я може бути
переміна, ніжний, скромний, роду і любити.
****************************************
Тримайте ваші інструменти ready Бог буде знайти роботу для вас.

INSIGHT
Тита служили на острові Крит. Стародавніх жителів острова, що були визнані як відомо, як нетерплячі і сварлива ні з ким у владі. Грецький історик, Полібій сказав, що Cretans були часто займаються – повстання, вбивства і internecine воєн. Апостол Павло повинні були інформовані про бунтівний культура, в якому молодих пастор служили, і так, він закликав до Тита: "Нагадати їм бути лінійки і влади, щоб коритися, бути готовим для кожного хорошу роботу, говорити зло ніхто, бути переміна, ніжний, показані всі смирення для всіх чоловіків" (vv.1-2). Цей же настанови відноситься і до нас сьогодні.

Мати благословенний день і у вихідні дні.
Бог наш творець любов завжди
Єдності та миру

No comments:

Post a Comment