Sunday, October 21, 2012

ROMANIAN: HARVEST DAY - ZIUA RECOLTEI

ZIUA RECOLTEI

CITESTE:
Galateni 6: 1-10

oricare ar fi un om scroafe, că el
va şi secera. -Galateni 6: 7

O dupa-amiaza toamna, am condus trecut de un câmp în cazul în care un agricultor a avut parcat unele maşini masive de marginea drumului. Un semn de atenţie galben citi: "Recoltă în curs."Ca am glanced peste la domeniul, am ştiut imediat ce agricultorul au plantat mai multe luni în urmă-mici nuclee de porumb. Am ştiut acest lucru, deoarece el a fost pregătirea pentru a conduce sale echipament recoltare prin hectare de cornstalks matur.

În timp ce poate părea evident că de porumb de plantare duce la recoltare porumb, uneori putem nega relaţia dintre însămânţare şi seceriş în vieţile noastre spirituale. Apostolul Pavel a scris: "nu fi înşelaţi...; pentru orice om scroafe, aceea va şi secera" (Galateni 6: 7). De viaţă la carnea noastră, vă rugăm să randamentele corupţie sub formă de doresc ceea ce nu este al nostru, egocentrism, şi chiar şi abuzul de substanţe (5: 19-21). Mersul pe jos cu spiritul produce pace, bunătate, şi auto-control (5: 22-23). Prin harul lui Dumnezeu, putem alege să "însămânţează de la Duhul" şi secera viaţă veşnică (6: 8).

Să presupunem că Domnul Isus a declarat astăzi "ziua recoltei" în vieţile noastre, şi a cerut să adune randamentul de alegerile noastre de zi cu zi pe parcursul anului trecut. Ceea ce ne-ar avea să-i arate? - Jennifer Benson Schuldt

Lucrurile lumii adesea trage de la inima mea,
Dar, Doamne, ajută-mă vedea la sfârşitul de la început;
Deschide ochii mei să în cazul în care viaţa mea va,
Ce am va culege din toate I-am fost semănat.- K. DeHaan
*********************************************
Seminte am semănat azi determina
fel de fructe ne veţi culege mâine.

O PERSPECTIVĂ
În acest pasaj din Scriptură, ne sunt prezentate cât alţii corectarea trebuie însoțită de umilinţă şi self-scrutiny. Suntem împotriva prea extrem de gândire din noi înşine-acesta este direcţionate greşit să creadă că nu ne-ar putea cădea în păcat similare. Suntem a face un inventar morale propria noastră spirituală de stat şi a productivităţii. În acest sens, satisfacţia personală este acceptabil atâta timp cât ştim care ne-a dat puterea de a efectua. În plus, conştiincios împlinirea responsabilităţile noastre personale trebuie să aibă loc. Har şi disciplina ar trebui să caracterizeze noastre relaţii de lucru cu alţii-noi ar trebui să efectueze sarcini un altul.

Au o zi binecuvântată şi săptămână înainte.
Întotdeauna iubirea lui Dumnezeu Creatorul nostru
Unitatea & piersică

No comments:

Post a Comment