Friday, October 26, 2012

LITUANIAN: THE DEITY OF CHRIST AND WHY THIS MATTERS - Kristaus dievybę, ir kodėl tai svarbu

Iš jo malonės vien Daniel
Daugiau puikių Dienoraščiai, kaip tai eikite į: www.Mannsword.blogspot.com

Kristaus dievybę, ir kodėl tai svarbu

Oficialiajame leidinyje apžvalginis gynybinis bokštas , Turėtų manote, kad Trejybė, Jehovos liudytojai skelbia, kad:

·        Jėzus turėjo egzistavimą danguje, kol atvyksta į žemę... Biblija aiškiai teigiama, kad jo pre-human egzistencijos, Jėzus buvo sukurtas dvasia, yra, kaip angelai buvo Dvasios žmonės sukūrė Dievas.

Nepaisant to, jie tiki, kad Jėzus mirė už mūsų nuodėmes, ir kad mes turime vietą mūsų pasitikėjimą juo. Atsižvelgiant į tai, ar verta kovoti per jo dievybė? Nėra doktrinos padalinti ir sukurti priešiškumo? Tai pakankamai manyti, kad Jėzus buvo, bent jau dievybės forma nėra?

Tikiuosi, be jokių priešiškumo, aš norėčiau pabandyti paaiškinti, kodėl tai yra kritinis doktrina, kuris giliai veikia mūsų gyvenime.

Vienas dalykas, Dievas reikalauja, kad mes žinome, meilė ir garbinti jį, nes jis tikrai yra. Jėzus pareiškė, kad šios žinios buvo būtina:

·        "Sakiau kad galėtumėte mirti, savo nuodėmes; Jei ne manote, kad aš esu vienas teigia, kad, jums bus iš tiesų miršta savo nuodėmes." (Jono 8: 24).

Pagal Jėzaus, tikėjimą ir išganymo buvo reikalas tikėti, ką jis mokė apie save. Priešingai, daugelis šiandien mano, kad santykiai su Dievu ne apie mokslas ar doktrinos apie Dievą, o su juo tikėti. Gydytoja tvirtino, kad tai labai dalykas:

·        "Dievas yra apie jausmas patirtį, ne tikinčiųjų patirtimi...Mes, žmonės, kad klaida yra manyti, kad yra tik vienas būdas...Yra daug būdų, ką vadiname Dievu...Galbūt negali būti tik vienas iš būdų...Ar manote, kad jei niekada girdėjote Jėzaus vardas bet gyveno su mylinti širdis... jūs ne gauti į dangų?...Ar Dievas rūpinasi širdies ir jei jums paskambinti savo sūnų "Jėzus?" " http://www.youtube.com/watch?v=pwGLNbiw1gk

Pagal Oprah, santykius su Dievu yra patirtis ir kokybė mūsų širdis. Tačiau mes visi nepavyksta širdies tyrimas (Rom. 3: 10-18, 23). Štai kodėl išganymo turi būti malonę, o ne savo nuopelnus.

Suprasti Dievo nepasirinktinis. Dievas buvo piktas ne darbo trys draugai, nes jie nesugebėjo suprasti ir teisingai kalbėti apie jį:

·        Po to Viešpats kalbėjo šiuos dalykus darbą, jis sakė, Elifaz su Temanu, "aš esu piktas su tavimi ir tavo dviejų draugų, nes jūs neturite kalbėjo man, kas yra teisinga, nes mano vergais. (Darbas 42:7)

Jėzus dar kartą patvirtino tai, kad mes turime požiūrį turintys teisingai suprasti Dievo. Jis palygino teisingai suprasti Samariečiai suprasti:

·        "Tu Samariečiai garbinti ką jūs nežinote; Czcimy, ką mes žinome, nes išgelbėjimas nuo to [doktrinos ir] žydų. Dar laikas artėja, o atėjo kai tikrieji gerbėjai bus garbinti Tėvą dvasia ir tiesa, nes jie yra tos rūšies garbintojai, Tėvas ieško. Dievas yra dvasia, ir jo garbintojai turi garbinti dvasia ir tiesa." (Jono 4: 22-24)

Kodėl Dievas yra toks įkyrus apie buvo garbinama pagal tiesos, kas jis yra? Galbūt mes galime geriau suprasti tai jei mes ištirti savo santykius. Mes linkę vertinti tuos draugus, kurie vertina mus pagal kas mes iš tikrųjų yra, o ne žmonės, kurie gali mus vertina, bet dėl netinkamų priežasčių.

Tiksliai žinoti Dievo, yra toks vertingas, kad tai yra vienas dalykas, mes gali girtis (Jer. 9: 23-24). Viena vertus, žinant, kad kai mes pripažįstame, jis atleidžia savo nuodėmes yra išlaisvinti. Jis taip pat endears mus su juo.

Tačiau žinant Kristaus dievybę, taip pat endears mus mūsų trivieniai Dievui. Raštas atskleidžia, kad kryžiaus buvo paminklams demonstravimo Dievo meilę mums (ROM 5: 8-10). Aš patyrė dešimtmečius griežtesni depresijos ir panikos priepuoliai, net į krikščionių gyvenime. Jis dažnai jautėsi, kad Dievas buvo kosminės sadistas, valgyti spragėsių, kaip jis su malonumu žemiau beproti parodyti.

Nors aš norėjau manyti kitaip, mano jausmai leidžiama kitoks aiškinimas. Vieną naktį aš vaikščioti su galva į žemę, verkia mano akis, aš staiga supratau kad tai ne beproti parodyti, ir kad Kristus patyrė ant kryžiaus už mane ir net patyrė man dabar (Žyd 4: 15).

Tačiau, kaip galėtų kryžiaus parodyti Dievo meilę man? Dievas galėjo sukūrė 50.000 mesjasze per vieną sekundę, be jokių išlaidų sau. Tačiau, jeigu Jėzus yra Dievo ir ne sukurta yra, tai visiškai kitas klausimas. Dievas tikrai myli mane tiek daug, kad Jis pats mirė už mane! Jis nesiuntė vien sukurtas norint pasinaudoti mano vietą.

Jehovos liudytojai ne tik grupes, kad užstoja tiesos Kristaus Triunity ir jo meilę mums. Su modalists tai tas pats, bet kitokiu būdu. Pavyzdžiui, Jungtinė sekmininkų bažnyčia teigia, kad Jėzus buvo ne daugiau negu išvaizda dievybė, išraiška – dūmų ir veidrodžiai. Vadinasi, Dievas negali mirti už mus, bet gana išvaizda Dievo "mirė" – vargu ar Dievo meilės ženklas.

Aš vis dar rasti įrodymų šią atominės sprogimo, pasiaukojimas, kad pasikeitė šiame pasaulyje. Jėzus kalbėjo dažnai iš jo dar akimirką šlovės. Kaip gali kas nors įsivaizduoti, kad šiuo metu reikštų savo laiku skausmą ir pažeminimą?

·        Jėzus atsakė: "valandą atėjo į pagarsėjęs sūnus. Aš sakau tiesą, nebent branduolio kviečių patenka į žemę ir miršta, belieka tik vieną sėklą. Bet jei jis miršta, ji gamina daug sėklų." (Jono 12: 23-24, 7: 39; 13: 31)

Kas patinka! Jis žūtbūt norėjo parodyti mums savo šlovės, ir mes manome, kad tai būtų buvę įvykdyti Atsimainymo kalnas. Tačiau jis buvo nukreipta į kažką dar labiau šlovingą - jo kankinimus ir mirtį, nerijos ir plika pažeminimas – didžiausias jo meilės žetonų.

Jis taip pat tarnavo kaip pavyzdys mums, kas mūsų pačių pasiaukojimas turėtų atrodyti. (Viešpatie, padėk mums!) Paulius teigia, kad jei Dievas pats, Jėzus turėjo upokorzył mirti ant kryžiaus, tai daryti taip pat kitiems (Phil. 2: 3-8).

Tačiau jei Jėzus yra ne Dievas, bet greičiau sukurtas, ne-neįkainojamas yra, kas buvo sukurta labai tam, kad miršta, tai abu nesugeba įrodyti Dievo meilę ir šlovės. Ji taip pat nesugeba įtikinti mus į savęs aukojimo gyvenimo.

Be to, vien tik sukurtas yra mirties nesugeba nuolankus mums rodydamas mums mūsų nuodėmes gelmes. Iš tiesų, jie buvo svarus taip, kad būtų atlyginti už juos negalėjo pradėti gyvūnų kraujo:

·        Nes neįmanoma kraujo bulių ir ožkų atimti nuodėmės. Todėl kai Kristus atėjo į pasaulį, jis pasakė: "aukos ir siūlo jums padarė ne noras, bet visuma Jūs pasirengę už mane; o nuodėmės aukos całopaleń nebuvo malonu. Tada man pasakė: "čia aš--tai yra parašyta apie mane slinkties--aš atėjau daryti savo valią, O Dievas." "(Hebrajczyków 10: 4-7, cituodamas PS 40)

Jei mūsų nuodėmes galėtų turėti buvo atoned už pigesnis būdas, mūsų Išganytojo būtų padaryta ji tokiu būdu. Tačiau nieko nesiekia Išganytojo mirties būtų nepakanka! Tai žeminti mus daugiau giliai, nei būtų sukurtas yra nukryžiavimo.

Ji taip pat suteikia mums didelį pasitikėjimą. Jis rodo mums, kad jei Dievas myli mus tiek daug, o mes vis dar jo priešai, kiek daug jis nuolat ir apsaugoti mus dabar, kad jis jau sumokėjo kainą ir konvertavo mus į draugų ir tikinčiųjų grupė (ROM 5: 8-10).

Dar be to, mūsų Dievo Kristaus kryžius bendrauja, kad mums yra turtingas ne tik skaičiavimas. Paulius teigia, kad jei mes turime Kristų, mes turime viską. kodėl? Nes Kristus yra viskas – visi dievybė (pulkininkas 2: 9-10). Prieš priimant šį gyvenimą pakeisti teiginį, Paul išdėstytos Kristaus dievybę – "nematomas Dievas... jo vaizdas viskas buvo sukurta... ir laikykite kartu... visi [Dievo] pilnatvę gyvena jam" (pulkininkas 1: 13-21). Todėl, mes tikrai turime viską, kartu su patikinimo, kad mes esame co-heirs su Kristumi (Rom. 8: 17).

Dėl šių viršijo turtus, mes niekada neturėtų būti pagunda manyti, kad mums trūksta nieko. Mums reikia žinoti, kad mes esame saugus ir mylimas, kaip mes įmonė atgal kiekvieną rytą į discouragements šiame gyvenime. Tai, kad pats Dievas mirė už mus, o mes vis dar buvo nusidėjėliai gali mums šio draudimo, ypač, kaip mes geriame giliai nuo mūsų pačių unworthiness tiesos.


No comments:

Post a Comment