Friday, October 19, 2012

TURKISH: UNUSED GEARS - KULLANILMAYAN DİŞLİLER

KULLANILMAYAN DİŞLİLER

OKU:
Titus 3: 1-8

İçin hazır olmak her
iyi iş. -Titus 3: 1

Benim ilk bisiklet bir dişli vardı. İster hızlı ya da yavaş, yokuş ya da dişli herşeyi yaptım yokuş aşağı gidiyordu. Üç dişli benim sonraki Bisiklet vardı: bir düzey yüzeyler, yokuş yukarı gidiyor, diğeri için yokuş aşağı gidiş için. Benim üçüncü Bisiklet on Dişliler, bırakmak beni-e doğru seçimler bile geniş bir yelpazede vardı. Benim son Bisiklet seçim için çeşitli gereçler vardı bile, her zaman ben sürdü ben hepsini kullanımı yoktu. Bazı başlangıç ve Tırmanma için en uygun, diğerleri hız kazanmak için ayrılmış ve diğerleri yavaş hızı için en iyi. Ama vites hakkında bir şey şudur: anda hepsini kullanarak değildi rağmen ı-asla lüzum onları istemedim.

Aynı bizim manevi hediyeler ve yetenekleri doğru olabilir. Sırasında kere, ne zaman ben bir kez yaptım bazı şeyler yapmak için kullanılan değil hissediyorum yararsız ve hesaba katılmayan duygu yerine ben şu anda kullanmanız mümkün "dişli" için şükür. Sadece bir beceri gerekli değildir, çünkü sağ şimdi bu asla olmayacak anlamına gelmez.

Bizim manevi hediyeler, farklı zamanlarda farklı şekillerde ihtiyaç vardır. İhtiyaç ve koşullar değişiklik öngörülemeyen ve beklenmedik şekillerde. Titus, "her iyi iş için hazır olun" Havari Paul hatırlattı (Titus 3: 1). De bize doğru olabilir. -Julie Ackerman Link

Semavi Baba, yani hatırlamamız gerekiyor
ne sen, ama nasıl ne kadar yukarı olduğunu
Bana. İster meşgul ya da hala, ben olabilir
barışçı, nazik, mütevazi, tür ve sevgi dolu.
****************************************
Araçlarınızı tutmak hazır-Tanrı'nın çalışma sizin için bulacaksınız.

INSİGHT
Titus, Girit Adası üzerinde ministered. Bu adada eski sakinleri, kimseye yetki ile otellere Rootkitler sabırsız ve kavgacı tanınmıyor. Yunanlı tarihçi Polybius Giritlilere sık sık "ayaklanma, cinayet ve prensler savaşları." dahil dedi. Havari Paul asi kültür içinde genç papaz ministered farkında gerekir ve bu yüzden o tavsiyesinde Titus: "kimsenin, barışçı, nazik, Bütün erkeklere tüm tevazu gösteren kötü konuşmak cetvelleri ve itaat, yetkililer, her iyi iş için hazır olmak için tabi olmalarını hatırlatmak" (vv.1-2). Bu aynı öğüt bize bugün de geçerlidir.

Mübarek gün ve hafta sonu var.
Bizim yaratıcı Tanrı'nın sevgi her zaman
Barış ve birlik

No comments:

Post a Comment