Friday, October 19, 2012

LITUANIAN: UNUSED GEARS - NEPANAUDOTI PAVARŲ

NEPANAUDOTI PAVARŲ

SKAITYTI:
Titas 3: 1-8

Būkite pasirengę už kiekvieną
geras darbas. -Titas 3: 1

Mano pirmasis dviratis turėjo vieną pavarą. Ar aš būsiu greitai arba lėtai, įkalnėje ir nuokalnėje, kad pavara padarė viską. Mano kitą dviratį turėjo tris įrankius: vienas lygis paviršių, vienas ėjimas į kalną, ir vienas vyksta į pakalnę. Mano trečioji dviratį turėjo dešimt pavarų, leidžia man dar įvairiapusiškesnė pasirinkimų. Nors mano paskutinis dviratį turėjo keletą įrankių rinktis, aš ne naudoti juos visus, kiekvieną kartą, kai aš važiuoti. Kai kurie buvo geriausiai tinka pradedant ir laipioti, kiti buvo skirta įgyti greičio ir kiti buvo geriausia laisvalaikio tempas. Bet dalykas, apie įrankius, tai: nors aš ne naudojant juos visus tuo metu, tai nereiškia, kad aš niekada reikia juos.

Tas pats gali būti teisinga mūsų dvasinio Dovanos ir sugebėjimus. Laikais, kai aš jaučiu, aš nesu yra naudojamas daryti tam tikrus dalykus, aš vieną kartą, o ne jausmas nenaudingas ir neįvertintos Dėkoju Dievui už, "pavara" aš esu šiuo metu galėtų naudotis. Tiesiog todėl, kad įgūdžių nereikia teisė dabar dar nereiškia ji niekada nebus.

Mūsų dvasinės dovanos reikia skirtingai skirtingu laiku. Poreikių kaitos nenumatytų ir nenuspėjamų būdais. Apaštalas Paulius priminė Titas, "Būti pasirengusi už kiekvieną gerą darbą" (Titas 3: 1). Gegužės, kad būtų tiesa, mums taip pat. -Julie Ackerman nuorodą

Dangiškasis Tėvas, reikia prisiminti, kad
Kas man yra iki jums, bet kaip aš tai
man. Ar aš esu užimtas ar dar gali būti
taikus, švelnus, nuolankus, natūra ir mylėti.
****************************************
Išlaikyti jūsų įrankiai pasirengęs Dievas bus rasti darbą už jus.

ĮŽVALGOS
Titas teikė Kretos saloje. Senovės gyventojai, kad sala buvo pripažinta taip gerai žinoma nekantrus ir priekabus, su visais institucija. Graikų istorikas Polibijus sakė, kad Cretans buvo dažnai dalyvauja "sukilimo, žmogžudystė, ir internecine karų." Apaštalas Paulius turėjo žinoti maištingas kultūros, kuri teikė jaunimo pastorius, ir todėl jis ragino Titas: "Priminti jiems, kad valdovai ir valdžios institucijos, jų laikytis, būti pasirengusi už kiekvieną gerą darbą, kalbėti blogio, nė vienas, būti įsiveržtų, švelnus, rodo visus kuklumas, kad visi vyrai" (vv.1-2). Šis pačią napomnienie taikoma mums šiandien.

Yra palaiminta diena ir savaitgaliais.
Dievas mūsų kūrėjas meilė visada
Vienybės ir taikos

No comments:

Post a Comment