Sunday, October 21, 2012

PERSIAN: HARVEST DAY - روز برداشت

روز برداشت

دفعات بازدید:
غلاطیان 6: 1-10

هر چه یک مرد sows، که او
همچنین درو خواهد کرد. -غلاطیان 6: 7

یک بعد از ظهر پاییز، من سوار گذشته یک زمینه که در آن یک کشاورز برخی از ماشین آلات عظیم کنار جاده پارک کرده بود. دفعات بازدید: ثبت نام زرد احتیاط: "برداشت در حال انجام است."همانطور که من بیش از در این زمینه، من می دانستم که بلافاصله glanced چه کشاورز کاشته شده بود چند ماه پیش ریز دانه ذرت. از آنجا که او در حال آماده شدن برای تجهیزات خود را برداشت درایو را از طریق هکتار بالغ cornstalks من به این می دانستند.

در حالی که ممکن است نظر آشکار است که کاشت ذرت منجر به تجهیزات برای برداشت محصول ذرت، ما گاهی اوقات انکار رابطه کاشت و برداشت در زندگی معنوی ما است. رسول پل نوشت "نه فریب...; برای هر چه یک مرد sows، که او نیز درو خواهد کرد" (غلاطیان 6: 7). لطفا ما گوشت زندگی بازده فساد در صورت مایل نیست چه خودمان، محوری، و حتی استفاده از مواد مخدر (5: 19-21). راه رفتن با روح تولید صلح، محبت و کنترل خود (5: 22-23). توسط فضل خدا است، ما می توانیم برای "افشانده شدن به روح" را انتخاب کنید و زندگی ابدی درو (6: 8).

فرض کنید که عیسی مسیح اعلام کرد امروز "روز برداشت" در زندگی ما، و او خواسته ما برای جمع آوری تا عملکرد انتخاب های روزمره ما بیش از سال گذشته. آنچه ما را به او نشان می دهد داشته است؟ - جنیفر Schuldt بنسون

چیزهایی که جهان جلو و اغلب در قلب من،
اما، پروردگار، کمک به من را ببینید پایان از شروع;
باز چشم من به رفتن جایی که من زندگی
چه من را از همه من کاشت شده ایم درو.- كاظم DeHaan
*********************************************
تعیین دانه افشانده شدن ما امروز
نوع میوه ما خواهیم درو فردا.

بینش
در این تصویب کتاب مقدس ما نشان داده است چگونه دیگران اصلاحی فروتنی و self-scrutiny همراه می شود باید. ما هستند به گارد در برابر فکر کردن بیش از حد بسیار از خودمان آن به این باور ما به گناه مشابه سقوط نمی تواند misdirected است. ما به انجام موجودی اخلاقی از حالت معنوی و بهره وری. در انجام این کار، رضایت شخصی قابل قبول است تا زمانی که ما می دانیم که به ما قدرت انجام داده است. علاوه بر این، با وجدان تحقق ما مسئولیت شخصی را باید. گریس و نظم و انضباط باید مشخص روابط کار ما با دیگران--ما باید حمل بار یکی دیگر.

پر برکت روز و هفته پیش رو را داشته باشد.
خدا خالق ما عشق همیشه
وحدت و صلح

No comments:

Post a Comment