Sunday, October 21, 2012

LATVIAN: HARVEST DAY - RAŽAS DIENA

RAŽAS DIENA

JĀLASA:
Galatians 6: 1-10

ko cilvēks sēj, ka viņš
arī gūs. -Galatians 6: 7

Rudens pēcpusdienā, es brauca garām laukā, kur zemnieks bija novietota dažas milzīgas mašīnas ar ceļa malā. Dzeltens brīdinājuma zīmi lasīt: "Ražas novākšanas laikā."Kā paskatījos pār lauku, es to sapratu uzreiz kāds lauksaimnieks bija stādīti vairākus mēnešus atpakaļ-tiny kodolu kukurūzas. Es zināju, ka tas tāpēc, ka viņš gatavojās vadīt viņa novākšanas iekārtas ar nobriedušu cornstalks akriem.

Lai gan tā var likties skaidrs, ka stādīšanas kukurūzas noved pie kukurūzas novākšanas, mēs dažreiz noliegt attiecības starp sējas un plūc mūsu garīgā dzīve. Apustulis Pāvils rakstīja, "nevar tikt maldināts...; lai kāds cilvēks sivēnmātes, ka viņš gūs arī" (Galatians 6: 7). Dzīvo, lūdzu, mūsu miesa ražas korupcijas veidā vēlas, kas nav mūsējais, centeredness un pat substance abuse (5: 19-21). Iet ar garu ražo miers, Labestība un paškontroles (5: 22-23). Dieva žēlastība, mēs varam izvēlēties "apsēt ar garu" un baudīt mūžīgo dzīvi (6: 8).

Pieņemsim, ka Jēzus paziņoja, ka šodien "ražas diena" mūsu dzīvē, un viņš lūdza mūs mūsu ikdienas izvēli ražas savākt vairāk nekā pagājušajā gadā. Ko mēs būtu viņam parādīt? - Jennifer Benson Schuldt

Pasaules lietām bieži pull mana sirds,
Bet, kungs, palīdzi man piedzīvotu no sākuma;
Atveriet acis, kur būs mana dzīve,
Kas būs gūt no visiem es esmu sējas.- K. DeHaan
*********************************************
Šodien mēs apsēšanai sēklas noteiktu
veida augļus mēs iegūsit rīt.

IESKATU
Svēto rakstu fragments, ir parādīts, kā citi labošana ir jāpapildina ar pazemību un self-scrutiny. Mēs esam, lai nodrošinātos pret domāšanas pārāk augsti sevi-tas ir nepareizi uzskatīt, mēs varētu būt līdzīgā grēkā. Mēs esam darīt morāles uzskaitījums mūsu valsts garīgo un produktivitāti. To darot, personīgo gandarījumu ir pieņemams, kā mēs zinām, kas mums ir devis pilnvaras veikt. Turklāt būtu jānotiek apzinīgs piepildījumu mūsu personīgo atbildību. Grace un disciplīnu būtu raksturot mūsu darba attiecības ar citiem-mēs jāveic viens otru slogu.

Ir laimīgs dienu un nedēļu uz priekšu.
Mūsu radītājs Dieva mīlestība vienmēr
Vienotību un mieru

No comments:

Post a Comment