Friday, October 19, 2012

POLISH: UNUSED GEARS - NIEUŻYWANYCH NARZĘDZI

NIEUŻYWANYCH NARZĘDZI

PRZECZYTAJ:
Tytusa 3: 1-8

Przygotuj się na każdym
dobrej pracy. -Tytusa 3: 1

Mój pierwszy rower miał jeden bieg. Czy jadę szybko lub powoli, pod górę lub zjazd, że sprzęt nie wszystko. Mój następny rower miał trzy mechanizmy: jeden dla poziomu powierzchni, jeden za zakończonymi i jeden na zjazd. Mój trzeci rower miał dziesięć biegów, co pozwala mi jeszcze szerszy wachlarz wyboru. Nawet mój ostatni rower miał kilka narzędzi do wyboru, nie wszystkie z nich korzystać za każdym razem jechałem. Niektóre z nich były najlepiej nadaje się do wyjścia i wspinaczka, inne były zarezerwowane dla uzyskania prędkości i inne były najlepsze dla powolnie tempie. Ale to jest rzecz o przekładni: Mimo, że nie był przy ich wszystkich w tym czasie, to nie znaczy nigdy nie należałoby je.

Tym samym może być prawdziwe w odniesieniu do naszych duchowych darów i umiejętności. W czasach, kiedy czuję, że jestem nie używanych do robienia pewnych rzeczy, raz nie a nie uczucie bezużyteczne i niedocenieni Dziękuję Bogu za "narzędzi" I jestem obecnie w stanie używać. Tylko dlatego, że nie jest potrzebna umiejętność prawo teraz nie oznacza, że nigdy nie będzie.

Nasze dary duchowe są potrzebne w różny sposób w różnych momentach. Zmiana potrzeb i okoliczności w sposób nieprzewidywalny i nieprzewidywalne. Apostoł Paweł przypomniał Tytusa, "Bądź gotowy do każdego dobrego czynu" (Titus 3: 1). Może to być prawdziwe z nas, jak również. -Julie Ackerman Link

Niebiańskiego Ojca, I trzeba pamiętać, że
co zrobić, to do Ciebie, ale jak zrobić to
Dla mnie. Czy ja jestem zajęty lub nadal, może być
spokojny, delikatny, pokorny, rodzaju i kochający.
****************************************
Utrzymywać narzędzia gotowy Bóg znajdzie pracę dla Ciebie.

WGLĄD
Titus duszpasterza na Krecie. Starożytnych mieszkańców tej wyspy zostały uznane jako notorycznie niecierpliwy i skłócona z nikim w organu. Przez greckiego historyka Polibiusza powiedział, że Kreteńczycy często brali udział w "powstania, morderstw i bratobójczej wojny." Apostoł Paweł musiał być świadomi zbuntowanych kultury, w której młody pastor duszpasterza, a więc napominał Titus: "Przypomnieć im, aby być linijki i władz, sluchajcie, być gotowa na każdą dobrą pracę, mówić złego nikt, za spokojny, delikatny, pokazując wszystkie pokory wobec wszystkich ludzi" (vv.1-2). Tym samym upomnienia stosuje się dla nas dzisiaj.

Mają Błogosławionego dnia i weekendu.
Miłość Boga Stwórcy zawsze
Jedności i pokoju

No comments:

Post a Comment