Friday, October 26, 2012

CZECH: THE DEITY OF CHRIST AND WHY THIS MATTERS - Božstvo Krista a proč je to důležité

Podle jeho slitování sám, Daniel
Pro další skvělé blogy jako tenhle jít na: www.Mannsword.blogspot.com

Božstvo Krista a proč je to důležité

V oficiální publikaci hlásku Byste měli věřit v trojici, Svědkové Jehovovi prohlašují, že:

·        Ježíš měl existence v nebi před přijíždějící do země... Bible jasně uvádí, že v jeho pre-human existenci, Ježíš byl vytvořený lihoviny, stejně jako andělé byli Duch bytosti stvořené Bohem.

Přesto věří, že Ježíš zemřel za naše hříchy a že musíme umístit naši důvěru v něj. S ohledem na to je jeho božstvo za boje o? Nemá učení dělit a vytvářet zatrpklost? Není to dostatečně věřit, že Ježíš byl, přinejmenším, forma božstvo?

Doufejme, že bez jakékoliv zatrpklost, rád bych se pokusit vysvětlit, proč je to důležité doktrína, který zásadně ovlivňuje naše životy.

Pro jednu věc Bůh vyžaduje, že víme, láska a uctívat ho jako on skutečně je. Ježíš prohlašoval, že tyto znalosti je nezbytné:

·        "Říkal jsem si že by zemřít ve své hříchy; Pokud si nevěříte, že já jsem ten, který jsem tvrdit, že, budete skutečně umírat ve své hříchy." (John 8: 24).

Podle Ježíše víry a spásy byla otázka věřit, co učil o sobě. Naopak mnozí dnes věří, že vztah s Bohem není o víře sada učení nebo nauky o Bohu, ale spíše v zažívá ho. Oprah tvrdil tohoto velmi věc:

·        "Bůh je asi pocit zkušeností, ne domnívat zkušenosti...Omyl, my lidé, aby se věřit, že existuje pouze jedna cesta...Existuje mnoho cest k co říkáte Bůh...By tam nemohla být jen jeden způsob, jak...Myslíte si, že pokud jste nikdy neslyšel jméno Ježíše, ale žila s milující srdce... by neměl dostat do nebe?...Má Bůh péče o srdce, nebo pokud zavoláte jeho syn Ježíš? " http://www.youtube.com/watch?v=pwGLNbiw1gk

Podle Oprah vztah s Bohem je otázkou zkušenosti a kvalita našeho srdce. Však my všichni úspěšně testem srdce (ř 3: 10-18, 23). To je důvod, proč spása musí být z milosti a ne naše zásluhy.

Pochopení Boha není volitelný. Bůh byl vztek na projektu tři přátelé, protože se jim nepodařilo pochopit a správně mluvit o něm:

·        Poté, co PÁN řekl tyto věci na práci, řekl, aby Elifaz Temanite, "jsem naštvaný s vámi a dva kamarády, protože jste nemluvil mě co má pravdu, jako můj služebník, práci má. (Práce 42: 7)

Ježíš znovu potvrdila skutečnost, že máme přístup Bůh nesoucí správné pochopení. On kontrastu skutečné pochopení s pochopením Samaritáni:

·        "Jste Samaritáni uctívají co víte; uctíváme, co víme, spása je z [doktríny] Židé. Přesto čas se blíží a nyní nadešel, kdy skutečné ctitelé budou uctívat otce duchem a pravdou, protože jsou druh věřících, které otec se snaží. Bůh je duch, a jeho ctitelé musí uctívat v duchu a v pravdě." (Jan 4: 22-24)

Proč je tak neodbytný o je uctíván pravdou, kdo je Bůh? Snad nejlépe chápeme to pokud jsme zkoumat vlastní vztahy. Máme tendenci hodnotu těch přátel, kteří oceňují nás podle kdo opravdu jsme, spíše než lidé, kteří by mohl ocenit nás ale z nesprávných důvodů.

Přesné poznání Boha je tak cenný, že to je jedna věc, my se může pochlubit o (Jr 9: 23-24). Pro jednu věc, vědět, že když jsme se přiznat, že odpouští naše hříchy je tak uvolňovat. To také endears nás k němu.

Však s vědomím Kristova božství také endears nás k naší trojjediného Boha. Písmo ukazuje, že kříž byl monumentální ukázka Boží lásky k nám (Římanům 5: 8-10). Zažil jsem desítky let nejpřísnější deprese a záchvaty paniky, i do mého křesťanského života. To často pocit, že Bůh byl kosmický sadista, jíst popcorn, jak se Vyžíval v zrůda show níže.

I když jsem chtěl věřit, jinak, moje pocity povolen žádný jiný výklad. Jednou v noci jak jsem šel s hlavou k zemi, pláče oči, já si náhle uvědomil že to nebyl freak show, a že Kristus trpěl na kříži pro mě a dokonce trpěl pro mě teď (Žd 4: 15).

Však jak by kříž demonstrovat Boží láska pro mě? Bůh mohl vytvořili Kristové 50 000 za jednu sekundu, absolutně bez nákladů pro sebe. Je-li Ježíš Bůh a není vytvořený bytí, to byl však naprosto jiná věc. Bůh skutečně milovala mě natolik, že On sám zemřel pro mě! On neposlal pouhé vytvořené je mé místo.

Svědkové Jehovovi není pouze skupiny, které zakrývá pravdu Kristova Triunity a jeho lásku k nám. Modalists to samé, ale jiným způsobem. Například Velká letniční církev tvrdí, že Ježíš byl nic víc než vzhled božstvo, projev – kouř a zrcadla. V důsledku toho Bůh neumřel, pro nás ale spíše vzhled Boha "zemřel" – stěží projev Boží lásky.

Nadále jsem najít důkazy této atomové explozi sebeobětování, který změnil tento svět. Ježíš mluvil často z jeho nadcházející chvíle slávy. Jak mohl někdo představit, že tento okamžik by znamenalo čas bolesti a ponížení?

·        Ježíš odpověděl: "hodinu přišel syn člověka, aby byl oslavován. Já vám pravdu, pokud jádro pšenice spadne na zem a zemře, zůstává jen jedinou semen. Ale pokud zemře, produkuje mnoho semen." (John 12: 23-24, 7: 39, 13: 31)

Co milují! On tak zoufale toužil, aby nám ukázal jeho slávu, a mysleli jsme si, že to měl splněny na hoře Proměnění. Však on ukazoval na něco ještě slavnější - jeho mučení a smrti, plivat a nahé ponížení – největší tokeny jeho lásku.

Také sloužil jako příklad pro nás jak by měla vypadat naše vlastní sebeobětování. (Pane, pomoz nám!) Paul tvrdí, že je-li Ježíš, Bůh sám, měl ponížil zemřít na kříži, tak měli děláme podobně pro ostatní (Phil. 2: 3-8).

Však pokud Ježíš není Bůh, ale spíše vytvořené, non neocenitelný bytí, který byl vytvořen pro účelu umírání, tato dojde k oběma demonstrovat Boží lásky a slávy. To také nedokáže udělat dojem na nás do self-sacrificial bydlení.

Kromě toho smrti pouhé vytvořené se nedokáže pokorný nám ukazuje nám hlubin naše hříchy. Ve skutečnosti oni byli tak závažný, že krev zvířat nemohl začít odčinit pro ně:

·        Protože to je nemožné, aby krev býků a koz odvézt hříchy. Proto, když Kristus přišel na svět, řekl: "oběť a nabízí vám nepřeji si, ale tělo, jste připraveni pro mě; Hořel nabídky a nabídky hřích nebyl jsi spokojen. Pak jsem řekl, ' tady jsem – to je psáno o mně v posuvníku – jsem přišel dělat svou vůli, O Bohu. " "(Židům 10: 4-7 cituje Žalm 40)

Je-li naše hříchy by mohla být byl atoned pro méně nákladným způsobem, našeho Spasitele by udělat to tak. Nicméně nic menšího než smrt Spasitele bude stačit! To nás ponižuje hlouběji, než by ukřižování vytvořenou bytost.

Také nám dává velkou důvěru. Ukazuje nám, že pokud Bůh nás tolik miloval, když jsme byli ještě jeho nepřátelé, čím více bude udržovat a chránit nás teď, že už zaplatil cenu a převedl nás do skupiny přátel a věřících (Římanům 5: 8-10).

I mimo něj kříž Krista náš Bůh komunikuje, že jsme bohatí za zúčtování. Paul tvrdí, že máme Krista, máme všechno. Proč? Protože v Kristu je všechno – všechna božstva (pol. 2: 9-10). Před provedením tohoto tvrzení život měnit, Paul stanovené božství Krista – "obraz neviditelného Boha... jím všechny věci byly vytvořeny... a drží pohromadě... všechny [Boží] plnosti přebývá v něm" (pol. 1: 13-21). Proto opravdu máme všechno, spolu s ujištění, že jsme co-heirs s Kristem (ř 8: 17).

Protože tyto překonal bohatství měli bychom nikdy být pokušení myslet si, že nám něco chybí. Musíme vědět, že jsme bezpečné a milované, jak jsme podnik dále každé ráno do discouragements tohoto života. Skutečnost, že Bůh sám zemřel za nás, když jsme ještě byli hříšníci nám může dát tuto záruku, zvláště když pijeme hluboce od pravdy vlastní nehodnost.


No comments:

Post a Comment