Sunday, October 21, 2012

LITUANIAN: HARVEST DAY - DERLIAUS DIENA

DERLIAUS DIENA

SKAITYTI:
Galatams 6: 1-10

bet vyras paršavedžių, kad jis
taip pat gaus. -Galatams 6: 7

Vieną rudens popietę, aš vairavo praeityje lauke, kai ūkininkas turėjo pastatyti kai kurie masyvi mašinos iš kelio pusėje. Geltona atsargiai pasirašyti skaityti: "Harvest pažangą."Kaip aš pažiūrėjau per į lauką, aš žinojau, iš karto koks ūkininkas buvo pasodinti keletą mėnesių prieš nedidelę kukurūzų branduoliai. Aš tai žinojau, nes jis buvo ruošiamasi vairuoti savo derliaus nuėmimo įranga per ha brandaus cornstalks.

Nors tai gali atrodyti akivaizdu, kad apželdinimas kukurūzų veda prie kukurūzų derliaus nuėmimo, mes kartais neigia ryšį tarp sėjos ir gavome mūsų dvasinį gyvenimą. Apaštalas Paulius rašė: "negali būti apgauti...; nepriklausomai nuo vyro paršavedžių, kad jis bus taip pat pasinaudoti" (Galatams 6: 7). Prašome mūsų kūnas gyvena duoda korupcija kaip nori, kas ne mūsų, savarankiškai centeredness, ir net piktnaudžiavimo (5: 19-21). Vaikščioti su dvasia gamina taikos, malonės ir savikontrolės (5: 22-23). Per Dievo malonę, mes galime pasirinkti "sėti dvasia" ir gauti amžinąjį gyvenimą (6: 8).

Tarkime, kad Jėzus pareiškė šiandien "derliaus diena" į mūsų gyvenimą, ir jis paprašė mūsų surinkti iš mūsų kasdienius sprendimus per pastaruosius metus. Ką mes turime, parodyti jam? - Jennifer Benson Schuldt

Dalykų pasaulyje dažnai traukti į mano širdį,
Tačiau, Viešpatie, padeda man pamatyti pabaigos nuo pat pradžių;
Atidarykite savo akis, kur vyksta mano gyvenime,
Kas bus gauti iš visų aš sėjai.- K. DeHaan
*********************************************
Mes šiandien sėti sėklas nustatyti
rūšies vaisių, mes pasinaudoti rytoj.

ĮŽVALGOS
Šio Šventojo Rašto ištrauka, mes parodyta kaip ištaisyti, kad kiti turi lydėti kuklumas ir self-scrutiny. Mes norime apsisaugoti nuo per daug labai galvoju apie save-tai yra nepagrįsti manyti, mes galėtų patekti į panašių nuodėmė. Mes padaryti moralinę atsargų savo dvasinio ir produktyvumas. Tokiu būdu, asmeninis pasitenkinimas yra priimtinas tol, kol mes žinome, kurie davė mums teisę atlikti. Be to, sąžiningas mūsų asmeninės atsakomybės įgyvendinimas turėtų vykti. Malonės ir drausmės reikėtų apibūdinti mūsų darbo santykius su kitais-mes turėtų atlikti vienas kito naštą.

Yra palaiminta dieną ir savaitę į priekį.
Dievas mūsų kūrėjas meilė visada
Vienybės ir taikos

No comments:

Post a Comment