Friday, October 19, 2012

LATVIAN: UNUSED GEARS - NEIZMANTOTO ZVEJAS RĪKIEM

NEIZMANTOTO ZVEJAS RĪKIEM

JĀLASA:
Titus 3: 1-8

Gatava ik
labu darbu. -Titus 3: 1

Mans pirmais velosipēds bija viens rīku. Vai man bija iet ātri vai lēni, kalnup vai lejup, pārnesumu darīja visu. Nākamais mans velosipēds bija trīs Zobrati: viena līmeņa virsmas, iet kalnup, un dodas lejup. Trešais mans velosipēds bija desmit Zobrati, ļaujot man pat plašākas izvēles iespējas. Pat tad, ja pēdējais mans velosipēds bija vairākas Zobrati, no kuriem izvēlēties, es neizmantoja visus tos katru reizi, kad es jāju. Daži bija vislabāk piemērots sākot un kāpšanas, citi tika rezervēts iegūstot ātrumu un citi bija labākajiem kokvilnu plūca ļoti lēnā gaitā. Bet šī lieta par zvejas rīkiem: pat tad, ja nebija izmantojot, tās visas tajā laikā, tas nenozīmē, tas nekad nav nepieciešamas.

To pašu var būt patiesi mūsu garīgās dāvanas un spējas. Laikā, kad jūtu, ka esmu nav lietota darīt dažas lietas, es vienreiz izdarīja, tā vietā, lai sajūta bezjēdzīgi un unappreciated pateicos Dievam par "apgriezienus" es šobrīd varētu izmantot. Tikai tāpēc, ka prasme ir nepieciešama labi tagad nenozīmē, ka tas nekad nebūs.

Mūsu garīgās dāvanas ir nepieciešami atšķirīgi dažādos laikos. Vajadzībām un apstākļiem pārmaiņām neparedzami un neprognozējamas veidos. Apustulis Pāvils atgādināja Titus, "Ir gatavi uz katru labu darbu" (Titam 3: 1). Kas var taisnība mums kā labi. -Julie Ackerman saite

Debesu Tēvs, man vajag atcerēties, ka
ko darīt ir atkarīgs no jums, bet, kā man tas ir atkarīgs no
man. Vai es esmu aizņemts, vai joprojām var būt
mierīgs, maigs, pazemīgs, laipns un mīlošs.
****************************************
Saglabāt jūsu rīkus gatavs Dievs būs atrast darbu jums.

IESKATU
Titus ministered par Krētas salā. Senie iedzīvotāji salas tika atzīta kā ļoti nepacietīgs un ķildīgs ar jebkuru iestādi. Grieķu vēsturnieks Polybius teica, ka Cretans bieži tika iesaistīti "sacelšanās, slepkavības un nāvīgs karu." Apustulis Pāvils ir bijis zināms, kurā jaunais mācītājs ministered dumpīgs kultūras, un tāpēc viņš exhorted Titus: "Atgādināt tos valdnieki un iestādes, lai paklausīt, ir gatavi uz katru labu darbu, runāt ļaunums neviens, mierīgs, maigs, norādot visus pazemības visiem vīriešiem" (vv.1-2). Šo pašu brīdinājums attiecas uz mums šodien.

Ir Svētīgi diena un nedēļas nogalē.
Mūsu radītājs Dieva mīlestība vienmēr
Vienotību un mieru

No comments:

Post a Comment