Friday, October 26, 2012

PERSIAN: THE DEITY OF CHRIST AND WHY THIS MATTERS - رژیم مسیح و چرا این مسائل


توسط به تنهایی، ایشان، دانیل
برای بیشتر از وبلاگ های بزرگ به عنوان این یکی به: www.Mannsword.blogspot.com

رژیم مسیح و چرا این مسائل

در رسمی انتشارات برج مراقبت ، باید به شما باور در ترینیتی، شاهدان یهوه که اعلام:

·        عیسی مسیح بود وجود در آسمان قبل از آمدن به زمین... کتاب مقدس سادگی همانطور که فرشتگان روح انسان بودند که در او وجود pre-human عیسی مسیح روح ایجاد شده، بود ایالات ایجاد شده توسط خدا.

با این وجود، آنها باور دارند که عیسی مسیح برای گناهان ما مرده و که ما داریم به جای اعتماد خود را در او. با توجه به این، رژیم خود جنگ بر سر ارزش؟ نشانی دکترین تقسیم و ایجاد acrimony? به اندازه کافی به این باور که عیسی مسیح، حداقل، شکل رژیم بود نه؟

امیدوارم، بدون هر گونه acrimony من سعی به توضیح دهید که چرا این است خواهم چنین دکترین بحرانی، یکی است که عمیقا اثرات زندگی ما.

برای یک چیز، خدا نیاز دارد که ما می دانیم، عشق و به عنوان او واقعا او را پرستش. عیسی مسیح ادعا کرد که این دانش ضروری است:

·        "من به شما که شما می میرند گناهان خود گفت؛ اگر شما باور نمی که من یکی از من ادعا می شود، شما در واقع در گناهان خود را خواهد مرد." (جان 8: 24).

با توجه به عیسی مسیح، ایمان و رستگاری ماده از باور به آنچه او در مورد خود را آموخته بود. در مقابل بسیاری از امروز بر این باورند که رابطه با خدا در مورد مجموعه ای از تعالیم یا آموزه مورد خدا، اما نه در تجربه او باور نیست. اپرا این چیز بسیار تأکید کرد:

·        "خدا در مورد تجربه احساس، یک تجربه مؤمن است...یک اشتباه ما انسان را باور است که تنها وجود دارد یکی از راه...بسیاری از مسیرهای به آنچه به شما تماس خدا وجود دارد...احتمالا نمی تواند وجود داشته باشد فقط یکی از راه های...آیا شما فکر می کنید اگر شما هرگز شنیده نام عیسی مسیح اما با قلب دوست داشتنی... زندگی می کردند که شما به بهشت دریافت نمی...نشانی از خدا مراقبت در مورد قلب یا اگر پسر او 'عیسی?' تماس بگیرید " http://www.youtube.com/watch?v=pwGLNbiw1gk

با توجه به اپرا، ارتباط با خدا ماده کیفیت قلب ما و تجربه است. با این حال، همه ما شکست آزمون قلب (رام 3: 10-18; 23). همین دلیل است رستگاری می باید توسط گریس و نه با ما شایستگی.

درک خدا اختیاری است. به دلیل عدم موفقیت آنها را به درک و به درستی از او سخن خدا عصبانی در فرصت های شغلی را سه دوست شده بود:

·        پس از ارباب این چیزها به کار گفته بود، او گفت: "زیرا شما نیست از من چه راست، به عنوان من بنده است کار صحبت کرده به Eliphaz Temanite، با شما و دوستان شما دو عصبانی. (کار 42:7)

عیسی مسیح این واقعیت است که ما باید رویکرد خدا درک صحيح تحمل کرد. او درک واقعی با درک Samaritans تضاد:

·        "شما Samaritans عبادت چه شما نمی دانید؛ برای نجات از آنچه ما می دانیم، عبادت [و تعاليم] یهودیان. رتبه دهی نشده است مدت در حال آمدن است و هنگامی که بندگان واقعی پدر در روح و در حقیقت پرستش برای نوع بندگان پدر به دنبال آنها در حال حاضر آمده است. خدا روح است، و بندگان خود را باید در روح و در حقیقت پرستش. (جان 4: 22-24)

چرا خدا تا مصر مورد با توجه به حقیقت است که او را پرستش بودن است؟ اگر ما خودمان روابط شاید ما بهترین این درک کنید. ما تمایل به ارزش آن دوستانی که ما با توجه به که ما واقعا جای افرادی که ما قدردانی ممکن است اما به دلیل اشتباه هستند، قدردانی.

دانش دقیق از خدا است با ارزش است که این یک چیز ما می تواند مورد به رخ کشیدن است (Jer. 9: 23-24). برای یک چیز، دانستن که او بخشنده گناهان ما هنگامی که ما و اعتراف اجباری، پس آزاد است. آن را نیز ما به او endears.

با این حال، دانستن از رژیم مسیح را نیز ما به خدا Triune ما endears. کتاب مقدس نشان می دهد که صلیب تظاهرات نا گذرا از عشق به خدا برای ما بود (رومیان 5: 8-10). من تا به حال دهه شدیدترین افسردگی و حملات هراس حتی به زندگی مسیحی من تجربه. این اغلب احساس که خدا سادیست کیهانی، خوردن پاپ کورن تا او را در دمدمی مزاجی-نمایش زیر خوشحال بود.

حتی اگر من می خواستم به این باور در غیر این صورت، احساسات من هیچ تفسیر دیگر مجاز. همانطور که من را با سر به زمین راه می رفت، یک شب گریه چشم من، من ناگهان متوجه که این دمدمی مزاجی نشان دادن نیست، و که مسیح بر روی صلیب برای من رنج می برد و حتی برای من در حال حاضر دچار شدم (Heb. 4: 15).

با این حال، چگونه صلیب عشق به خدا برای من نشان می تواند? خدا Christs 50000 در یک ثانیه کاملا بدون هزینه به خودش را ایجاد کرده است می تواند. اگر عیسی مسیح خدا و نه ایجاد شده است، با این حال، این موضوع کاملا دیگری بود. خدا واقع دوست داشت آنقدر که او خودش را برای من مرده من! او صرف ایجاد شده است که به جای من ارسال نمی کند.

شاهدان یهوه تنها گروه های که الشعاع حقیقت مسیح را Triunity و عشق خود را برای ما نیست. Modalists انجام همان چیزی اما در راه متفاوت است. به عنوان مثال، کلیسای Pentecostal متحده ادعا می کند که عیسی مسیح بود بیش از ظاهر رژیم مظهر--دود و آینه. در نتیجه، خدا برای ما اما نه ظاهر خدا "فوت"--به سختی نشانه عشق به خدا می میرند نمی.

ادامه پیدا کردن شواهد اين انفجار اتمی گذشتگی است که این جهان تغییر کرده است. عیسی اغلب از لحظه ای آینده خود را از جلال صحبت کردیم. چگونه هر کسی می تواند تصور که مستلزم می خواهم این لحظه وقت خود را از درد و تحقیر کنید؟

·        عیسی گفت که "ساعت برای پسر انسان به ستایش می شود آمده است. مگر در مواردی که هسته گندم می افتد به زمین و می میرد, من به شما گفتن حقیقت, آن باقی مانده تنها تك دانه است. اما اگر آن می میرد, آن را به تولید بسیاری از دانه ها." (جان 12: 23-24; 7: 39 13: 31)

چه عشق! او تا ناامیدانه مدت زمان طولانی تر به ما نشان می دهد جلال خود را، و ما تصور می کردند که این در کوه تبدیل برآورده شده بود. با این حال، او به چیزی حتی بیشتر با شکوه - او شکنجه و مرگ او، اب دهان پرتاب کردن و تحقیر برهنه – نشانه بزرگترین عشق او اشاره شد.

آن نیز به عنوان مثال برای ما از آنچه خود گذشتگی باید شبیه به خدمت. (پروردگارا، ما کمک کنید!) پل می گوید اگر عیسی مسیح خداوند خود، به حال خود را به مرگ بر روی صلیب كوچك نشمرده، که بنابراین ما به همین ترتیب برای دیگران انجام دهید باید (Phil. 2: 3-8).

اگر عیسی مسیح خداوند اما نه ایجاد نیست، با این حال، بی غیر-بها که برای بسیار هدف در حال مرگ, ایجاد شده است که این با شکست مواجه به هر دو خدا عشق و شکوه نشان دادن. همچنین با مشکل مواجه شد به تحت تاثیر قرار دادن ما به زندگی خود.

علاوه بر این، مرگ صرف ایجاد شده که نتواند به ما با ما عمق گناهان ما نشان آرام. در واقع، آنها میز است که خون حیوانات نمی تواند شروع به کفاره دادن برای آنها عبارتند از:

·        از آنجا که این غیر ممکن است برای خون گاو و بز را دور گناهان است. بنابراین، هنگامی که مسیح به جهان آمد، او گفت: "فداکاری و ارائه به شما انجام نمی تمایل، اما بدن شما آماده برای من؛ با ارائه burnt و گناه ارائه شده شما نمی خوشحال شدند. سپس من گفت: "من اینجا هستم--آن نوشته شده است مورد من در پیمایش--من را برای انجام کار خود را، O خدا آمده است.' "(عبرانیان 10: 4-7 نقل مزمور 40)

اگر از گناهان ما برای در راه هزینه ای کمتر atoned شده اند می تواند، نجات دهنده ما آن که راه را انجام خواهد بود. با این حال، چیزی کمتر از مرگ نجات دهنده کافی! این ما بیشتر عمیقا از مصلوب بودن ایجاد می humbles.

همچنین ما می دهد اعتماد به نفس زیادی. آن نشان می دهد به ما که در حالی که ما هنوز هم دشمنان خود را اگر خدا ما آنقدر را دوست داشتم، چقدر بیشتر خواهد شد او نگه داشتن و محافظت از ما اکنون که او در حال حاضر به پرداخت قیمت است و ما را به یک گروه از دوستان و نمازگزاران تبدیل شده است (رومی ها 5: 8-10).

حتی از این گذشته، صلیب مسیح خدا ما ارتباط برقرار است که ما غنی فراتر از حساب. پل استدلال می کند اگر ما از مسیح، همه چیز که ما. چرا? از آنجا که در مسیح است همه چیز--تمام رژیم (سرهنگ 2: 9-10). قبل از این ادعای تغییر دهنده زندگی پل رژیم مسیح--"تصویر خدا نامرئی... او همه چیز ایجاد شد... و با هم نگه... همه [خدا] پری خانه می گزیند او" مندرج (سرهنگ 1: 13-21). بنابراین، ما واقعا همه چیز، همراه با تضمین است که ما co-heirs با مسیح باید (رام 8: 17).

به دلیل این surpassing ثروت، ما هرگز به فکر می کنم که ما هر چیزی فاقد وسوسه باید. ما نیاز به دانستن به عنوان ما جلو سرمایه گذاری هر روز صبح به discouragements این زندگی که ما امن و معشوق است. به خصوص به عنوان ما عمیقا نوشیدنی از حقیقت unworthiness خود ما این واقعیت است که درگذشت خود خدا برای ما در حالی که ما هنوز هم بودند sinners ما این اطمینان می دهد.


No comments:

Post a Comment