Sunday, October 21, 2012

CZECH: HARVEST DAY - DEN SKLIZNĚ

DEN SKLIZNĚ

PŘEČTĚTE SI:
Galatským 6: 1-10

Ať už člověk zasévá, že
bude také sklízet. -Galatským 6: 7

Jeden podzimní odpoledne, jsem jel kolem pole, kde měl farmář zaparkoval nějaké masivní stroje na straně silnice. Žlutou výstražnou znamení číst: "Sklizeň probíhá."Jak jsem pohlédl na poli, jsem okamžitě věděla co farmář se zasadil několik měsíců před tiny zrn kukuřice. Věděl jsem to, protože se chystal se řídit jeho sklizeň zařízení prostřednictvím akrů zralých kukuřičné slámy.

Přestože se může zdát zřejmé, že Výsadba kukuřice vede ke sklizni kukuřice, popřeme někdy vztah mezi výsevu a sklízí v našeho duchovního života. Apoštol Pavel napsal, "Nenechte se oklamat...; pro co člověk zasévá, že bude také sklízet" (Galatským 6: 7). Život potěšit naše tělo dává korupce v podobě chtějí, co není naše, self-centeredness a dokonce i zneužívání (5: 19-21). Putování s duchem produkuje mír, laskavost a sebeovládání (5: 22-23). Z Boží milosti, můžeme zvolit "zasít ducha" a sklízet věčný život (6: 8).

Předpokládejme, že Ježíš prohlásil dnes "žně den" v našem životě, a ptal se nás shromažďovat se výnos naší každodenní volby v minulém roce. Co by musíme mu Ukázat? - Jennifer Benson Schuldt

Věci ve světě často tahat do mého srdce,
Ale Pane, pomoz mi končí od začátku;
Otevřít oči, kde to bude můj život,
Co budou sklízet ze všech jsem výsevu.- K. DeHaan
*********************************************
Semena, co jsme zaseli dnes určují
druh ovoce, které jsme budete sklízet zítra.

PŘEHLED
V této pasáži Bible nám ukazuje jak ostatní opravy musí být doprovázena pokory a self-scrutiny. Máme-li před myšlení příliš vysoce ze sebe to je nesprávně věřit, jsme nemohli upadnout do podobný hřích. Jsme k tomu morální zásob vlastní duchovní stav a produktivity. Přitom osobní uspokojení je přijatelné, pokud víme, kdo nám dal schopnost vykonávat. Navíc svědomité plnění naší osobní odpovědnosti by měla probíhat. Grace a disciplíny by mělo charakterizovat naše pracovní vztahy s ostatními-bychom měli nést břemena jeden druhého.

Mají požehnaný den a týden dopředu.
Bůh náš tvůrce lásky vždy
Jednoty a míru

No comments:

Post a Comment