Friday, October 26, 2012

SLOVENIAN: THE DEITY OF CHRIST AND WHY THIS MATTERS - Kristusovo božanstvo in zakaj je to pomembno

Z njegovega usmiljenja sam, Daniel
Za več velik blogs to, pojdite na: www.Mannsword.blogspot.com

Kristusovo božanstvo in zakaj je to pomembno

V uradni publikaciji opazovalni stolp , Bi morali verjeti v Trinity, Jehovove priče razglašajo, da:

·        Jezus je obstoj v nebesih pred prihajajo na zemljo... Sveto pismo očitno navaja, da v svojo pre-human obstoja, Jezus ustvaril duh, ki se, tako kot angeli so bitja duha ustvaril Bog.

Kljub temu menijo, da je Jezus umrl za naše grehe in da smo na kraj našega zaupanja na njega. Glede na to, je njegovo božanstvo več vredno boriti? Ne doktrina deli in ustvariti Gorčina? Ni bilo dovolj za domnevo, da Jezus je bil, vsaj, oblika božanstvo?

Upajmo, brez kakršne koli Gorčina, rad bi poskusil, da pojasni, zakaj je tako kritično doktrino, tisti, ki močno vpliva na naše življenje.

Za eno stvar, Bog zahteva, da vemo, ljubezen in ga častili kot on resnično je. Jezus trdil, da to znanje je bistvenega pomena:

·        "Sem ti rekel da bi umrla v vaše grehe; Če ne verjamete, da sem jaz tisti, ki trdijo, da je, bo res umreš v svojih grehov." (John 8: 24).

Po Jezusu, vere in odrešenja bilo stvar prepričanje, kaj je učil o sebi. Nasprotno pa mnogi danes verjamejo, da odnos z Bogom, ne gre za sum sklop naukov ali doktrine o Bogu, temveč v doživlja mu. Oprah uveljavlja to zelo stvar:

·        "Bog je približno občutek izkušnje, ne prepričanje izkušnje...Napako smo ljudje, da je prepričanje, da obstaja samo en način...Obstaja veliko poti do kar imenujete Bog...Tam ne more biti samo en način...Ali menite, da če ste nikoli slišal ime Jezusa pa živel z ljubeče srce... ne bi dobili v nebesa?...Bog skrbi za srce ali če pokličete svojega sina "Jezus?" " http://www.youtube.com/watch?v=pwGLNbiw1gk

Po Oprah, odnos z Bogom je stvar izkušenj in kakovost našega srca. Pa smo vsi ne srce test (Rom. 3: 10-18, 23). Zato mora biti odrešenja, milost in ne naše zasluge.

Razumevanje Boga ni obvezna. Bog je bil jezen na delo je tri prijatelje, ker jim ni uspelo razumeti in pravilno govoriti o njem:

·        Po JAHVE rekel te stvari za delo, je rekel Elifazu Temana, "jezen sem z vami in vašim dva prijatelja, ker niste govorili o meni kaj je prav, kot je moj služabnik Job. (42:7 Delo)

Jezus je potrdil dejstvo, da moramo pristop Boga, ki nosijo pravilno razumevanje. Je nasprotje resnično razumevanje z razumevanjem se Samarijani:

·        "Ste Samarijani častili kaj ne veste; častimo, kar vemo, za odrešenje je od je [doktrine je] Judov. Še je čas prihaja in je zdaj prišel ko je res worshipers častili očeta v duhu in resnici, saj so vrste vernikov, oče želi. Bog je duh, in svojih vernikov mora častili v duhu in resnici." (John 4: 22-24)

Zakaj je Bog tako vztraja približno bitje častili po resnico o tem, kdo je? Morda lahko najbolje razumemo to če proučujemo naših odnosov. Težimo k vrednosti tiste prijatelje, ki cenijo nas glede kdo res smo, ne pa ljudi, ki nas lahko cenijo, vendar iz napačnih razlogov.

Natančno poznavanje Boga je tako dragocena, da je ena stvar, ki smo lahko hvali (Jer. 9: 23-24). Za eno stvar, vedoč da ko priznamo, je odpušča grehov je tako sprostitev. To tudi endears nas z njim.

Vendar pa poznavanje Kristusovo božanstvo tudi endears nas naše Troedinem Bogu. Pismo razkriva, da je bil križ monumentalno dokaz Božje ljubezni za nas (Rimljanom 5: 8-10). So doživeli desetletjih najstrožje depresije in napadi panike, celo v moji krščansko življenje. Je pogosto zdelo, da je Bog kozmični sadist, jedo kokice, kot je navdušena v nakaza, spodaj.

Čeprav sem želela verjeti, drugače, moja čustva dovoljene nobene druge razlage. Eno noč kot sem hodil z glavo na tla, jokal oči ven, sem nenadoma spoznal da to ni bilo nakaza, in da Kristus na križu je trpel za me in tudi trpel za me zdaj (Heb. 4: 15).

Vendar pa, kako bi lahko križ dokazati Božje ljubezni za mene? Bog lahko ustvaril 50.000 Kristi v eni sekundi, popolnoma brez stroškov za sebe. Vendar, če Jezus je Bog in ne ustvarjeno bitje, to je povsem druga stvar. Bog pravzaprav ljubil me toliko, da Je sam umrl za mene! On ni poslal zgolj ustvarjeno bitje, da moje mesto.

Jehovove priče ni le skupine, ki zamegljuje resnico Kristusove Triunity in njegovi ljubezni do nas. Na modalists storiti isto stvar, vendar na drugačen način. Na primer, Velika Binkoštna cerkev trdi, da je bil Jezus več kot videz božanstva, manifestacija – dima in ogledal. Posledično ni Bog umrl za nas, ampak raje videz Boga "umrl" – komaj žeton Božje ljubezni.

Sem še najti dokaze za to atomske eksplozije požrtvovalnost, ki je spremenila ta svet. Jezus je govoril pogosto od svojega prihaja trenutek slave. Kako lahko kdorkoli predstavljati, da ta trenutek bi pomenilo njegov čas od bolečine in poniževanje?

·        Jezus je odgovoril: "uro prišel za sin človek da proslavi. Vam povem resnico, razen jedra pšenice pade na tla in umre, ostane samo eno seme. Toda če umre, proizvaja veliko semen." (John 12: 23-24, 7: 39, 13: 31)

Kaj ljubezen! On tako obupno hrepenela, da nam pokaže njegovo slavo, in smo mislili, da so izpolnjeni na Mount spremenitev. Vendar pa kaže, da nekaj še bolj slavno - njegov mučenja in smrti, ražnju in gola poniževanje-največji žetonov njegove ljubezni.

Prav tako je služil kot primer za nas, kaj bi izgledal lastne požrtvovalnost. (Gospod, pomagaj nam!) Paul trdi, da če Jezus, Bog sam se imel poniža, da umre na križu, zato moramo storiti enako za druge (Phil. 2: 3-8).

Vendar, če Jezus ni Bog, ampak raje ustvaril, non-neprecenljivo bitje, ki je bil ustvarjen za namen umira, ta ne tako dokazati Božje ljubezni in slavo. To tudi ne impresionira nas v self-sacrificial življenje.

Poleg tega smrti zgolj ustvarjeno bitje ne ponizni nas nam prikazuje globine naše grehe. V bistvu, so bili tako tehtni, da krvi živali ni mogel začeti odkupil za njih:

·        Ker je nemogoče za kri bikov in koze odvzela grehe. Zato, ko je Kristus prišel na svet, je dejal: "žrtvovanje in vam ponuja nisem željo, ampak telo ste pripravljeni za mene; z burnt ponudbe in ponudbe greh niste bili zadovoljni. Potem sem rekel, "tukaj sem--je napisal o meni v zvitek pergamenta ali papirja--sem prišel uganjati vaš bo, O Bog." »(Heb 10: 4-7, citira Psalm 40)

Če naše grehe lahko so bili atoned za cenejši način, našega Odrešenika bi naredil tako. Vendar, nič manj kot smrt Odrešenika bi zadostoval! To nas humbles bolj globoko, kot bi križanje ustvarjena bitja.

To nam daje veliko zaupanje. Dokazuje nam, da če Bog ljubil nas toliko, medtem ko smo bili še njegovi sovražniki, koliko bolj bo vztrajati in zaščitili nas zdaj, on je že plačane cene in nas v band prijatelje in vernikov je pretvorjena (Rimljanom 5: 8-10).

Tudi po tem, križu Kristusa naš Bog komunicira, da smo bogati izven kalkulacija. Paul trdi, da če imamo Kristusa, imamo vse. zakaj? Ker v Kristusu, je vse-vse božanstvo (Col 2: 9-10). Preden to življenje-spremeniti trditev, Paul določeno božanstvo Kristusa-"je podoba nevidnega Boga... z njim vse stvari ustvarjene... in imajo skupaj... vse [BOŽJI] polnost prebiva v njem" (Col 1: 13-21). Zato smo res vse, skupaj z zagotovilo, da smo co-dediči s Kristusom (Rom. 8: 17).

Zaradi teh preseglo bogastvo, moramo biti nikoli ne mika, da mislim, da nam manjka ničesar. Moramo vedeti, da smo varno in ljubljeno, kot smo podjetje tja vsako jutro v oplašitev tega življenja. Dejstvo, da je Bog sam umrl za nas, ko smo bili še grešniki lahko nam to zagotovilo, zlasti kot pijemo globoko iz resnica naše lastne nevrednosti.


No comments:

Post a Comment