Friday, October 19, 2012

PERSIAN: UNUSED GEARS - چرخ دنده های استفاده نشده


چرخ دنده های استفاده نشده

دفعات بازدید:
تیتوس 3: 1-8

آماده می شود برای هر
خوب کار کند. -تیتوس 3: 1

دوچرخه اول من تا به حال یک دنده. آیا من سریع یا آهسته، دشوار یا سراشیبی که دنده بود همه چیز بود. دوچرخه بعدی من تا به حال سه چرخ دنده ها: یکی برای سطوح سطح، یکی برای رفتن سربالائی، و یکی برای رفتن. دوچرخه سوم من تا به حال ده چرخ دنده، اجازه می دهد من محدوده حتی گسترده تر از گزینه های. حتی اگر دوچرخه گذشته من تا به حال چرخ دنده های چند از را انتخاب کنید، هر بار که من سوار من همه آنها را استفاده نمی کند. برخی از بهترین راه حل مناسب برای شروع و کوهنوردی، دیگران را برای به دست آوردن سرعت محفوظ است شد، و دیگران بهترین راه حل برای سرعت باهستگی بودند. اما چیزی که در مورد چرخ دنده این است: حتی اگر من همه آنها را در زمان استفاده از نیست، به این معنی نیست من می خواهم هرگز نیاز آنها را.

همان می تواند درست مورد روحانی هدایا و توانایی های ما است. در طول زمان محلی هنگامی که من برای انجام کارهای خاصی من یک بار استفاده نمی شود هستم احساس می کنم، به جای احساس بی فایده و unappreciated خدا برای "چرخ دنده" من در حال حاضر قادر به استفاده از تشکر می کنم. فقط به دلیل یک مهارت لازم است راست در حال حاضر آن خواهد شد هرگز معنا نیست.

ما هدیه معنوی در روش های مختلف در زمان های مختلف مورد نیاز. نیازهای و شرایط تغییر در راه غیر قابل پیش بینی و غیر قابل پیش بینی. رسول پل یادآوری تیتوس "آماده برای هر کار خوب باشد" (3: 1 تیتوس). که همچنین ممکن است ما درست باشد. -جولی اکرمن لینک

پدر آسمانی، به یاد داشته باشید که نیاز
چه می توانم انجام تا شما، اما چگونه می توانم انجام آن بالا است
به من. آیا من مشغول یا با این حال، من ممکن است
نوع ارام و ملایم، فروتن، و دوست داشتنی.
****************************************
ابزار خود را نگه داشتن خدا آماده خواهد کار را برای شما پیدا.

بینش
تیتوس ministered در جزیره کرت. باستان ساکنان جزیره که به عنوان معروف بی تاب و quarrelsome را با هر کسی در مقام شناخته می شد. مورخ یونانی، پلیبیوس گفت که Cretans اغلب "قيام, قتل, و جنگ internecine." درگیر شدند رسول پل باید از فرهنگ باغی ministered که در آن پاستور جوان آگاه شده اند و بنابراین او ­کرد تیتوس: "آنها را به حاکمان و مقامات اطاعت آماده شود برای هر کار خوب است به صحبت می کنند بد هیچ کس، به ارام، آرام، نمایش خاشع به همه مردان یادآوری" (vv.1-2). این یادواره همان به ما امروز اعمال می شود.

روز پر برکت و تعطیلات آخر هفته است.
خدا خالق ما عشق همیشه
وحدت و صلح

No comments:

Post a Comment