Sunday, October 21, 2012

SLOVENIAN: HARVEST DAY - ŽETEV DAN

ŽETEV DAN

PREBERITE:
Galačanom 6: 1-10

karkoli človek svinje, da mu
bo tudi žel. -Galačanom 6: 7

Eno jesensko popoldne, sem peljal čez polje, kjer kmet imel parkiran nekaj velikih strojev s strani ceste. Rumeno opozorilno znak glasi: "Tekočo letino."Kot sem pogledal nad v polju, sem takoj vedel kaj kmet imel zasajene več mesecev nazaj drobnih zrn koruze. Sem vedel to, ker je pripravljal svoje ribolovne opreme Maseratijem hektarjev zrelo cornstalks.

Čeprav se morda zdi očitno, da sajenje corn vodi za žetev koruze, smo včasih zanikati razmerje med setve in žetve v naše duhovno življenje. Napisal apostol Pavel, «ne varajte...; za karkoli človek svinje, da mu bo tudi žel« (Galačanom 6: 7). Živijo prosim naše meso donosi korupcije v obliki želijo, kaj ni naša, sebičnost in celo zasvojenih (5: 19-21). Hoja z duhom proizvaja, mir, prijaznost in samonadzora (5: 22-23). Po milosti Božji, lahko odločijo za "svinjo duhu" in žel večno življenje (6: 8).

Recimo, da Jezus razglašena danes "letino dan" v našem življenju, in on nas prosili, da zbrati up donos naše vsakdanje odločitve v preteklem letu. Kaj bi moramo mu pokazati? - Jennifer Benson Schuldt

Stvari Sveta pogosto pull v moje srce,
Vendar, gospod, pomagaj mi videti konca od začetka;
Odpreti oči, kjer bo moje življenje,
Kaj sem bo žel, iz vseh sem seyali.- K. DeHaan
*********************************************
Ugotoviti smo danes sejejo semena
vrste sadja smo bom jutri žel.

VPOGLED
V ta odlomek pisma, smo so pokazale, kako drugi popravljanje priložiti ponižnost in self-scrutiny. Smo varujemo pred razmišljanje preveč visoko od sebe-to je napačno usmerjen, verjeti, smo lahko ne sodijo v podobne greh. Smo narediti moralno popis naše duhovno stanje in produktivnost. Pri tem osebnega zadovoljstva je sprejemljivo tako dolgo, kot vemo, kdo nam je dal moč za izvajanje. Poleg tega je vestno izpolnitev naše osebne odgovornosti mora potekati. Milost in disciplino naj označujejo naše delovne odnose z drugimi-naj nosimo bremena drug drugemu.

Imajo blagoslovljen dan in teden vnaprej.
Bog naše Stvarnika ljubezen vedno
Enotnost in mir

No comments:

Post a Comment