Friday, October 19, 2012

SLOVAK: UNUSED GEARS - NEPOUŽÍVANÉ VÝSTROJE

NEPOUŽÍVANÉ VÝSTROJE

ČÍTAJTE:
Titus 3: 1-8

Pripravte sa na každý
dobrá práca. -Titus 3: 1

Moje prvé kolo mal jeden výstroj. Či chcel som rýchlo alebo pomaly, do kopca alebo z kopca, že v zariadení sa urobil, všetko. Moje ďalšie kolo mal tri gears: jeden pre úroveň plochy, jeden pre stále do kopca, a jeden pre ide z kopca. Moje tretie kolo mal desať gears, umožní mi ešte širší rozsah možností. Aj keď moje posledné kolo mal niekoľko gears vyberať, som nepoužil všetky zakaždým, keď som išiel. Niektoré boli najvhodnejšie pre spustenie a lezenie, iní boli vyhradené pre získanie rýchlosti a iní boli najlepšie pre pokojným tempom. Ale vec, o gears je toto: aj keď som sa cez všetky z nich v čase, to neznamená, nikdy by som ich potrebujú.

Rovnako môže byť pravda, pokiaľ ide o naše duchovné dary a schopnosti. Počas doby, kedy som pocit, že som 'm nie je používaný robiť niektoré veci, ktoré som kedysi, namiesto pocitu zbytočné a nedocenený Ďakujem Bohu za "zariadenie" ja som v súčasnosti schopní používať. Len preto, že nie je potrebná zručnosť právo Teraz neznamená, že to nikdy nebude.

Naše duchovné dary sú potrebné v rôznych spôsoboch v rôznych časoch. Potrebám a okolnostiam zmena nepredvídateľných a nepredvídateľné spôsobmi. Apoštol Pavol pripomenul Titus, "Byť pripravený pre každé dobré dielo" (Titus 3: 1). Môže to byť pravda nás rovnako. -Julie Ackerman odkaz

Nebeský Otče, musím si uvedomiť, že
čo mám robiť, je len na vás, ale ako mám urobiť záleží len
pre mňa. Či som zaneprázdnený alebo stále, môžu byť
mierumilovný, jemný, skromný, láskavý a milujúci.
****************************************
Majte svoje nástroje ready-Boh bude nájsť prácu za vás.

VHĽAD
Titus slúžili na ostrove Kréta. Starovekými obyvateľmi ten ostrov boli uznané ako notoricky netrpezlivý a hašteřivý s kýmkoľvek v orgánu. Grécky historik Polybius povedal, že Cretans boli často zapájajú do "povstaním, vrážd a Bratovražednej vojny." Apoštol Pavol muselo byť vedomí vzpurný kultúry, v ktorej slúžili mladý pastor, a tak on exhorted Titus: "Pripomínať im podliehali pravítka a orgány, počúvať, byť pripravený pre každé dobré dielo, hovoriť zlo nikto, mierumilovný, jemný, zobrazujúci všetky pokora všetkým ľuďom" (vv.1-2). Tento rovnakom napomenutím platí pre nás dnes.

Majú požehnaný deň a víkend.
Boh náš Stvoriteľ láska vždy
Jednotu a mier

No comments:

Post a Comment