Friday, October 26, 2012

UKRAINIAN: THE DEITY OF CHRIST AND WHY THIS MATTERS - Божество Христа, і чому це важливо

За його милість поодинці, Даніель
Для більш великих блоги як ця перейти до: www.Mannsword.blogspot.com

Божество Христа, і чому це важливо

Офіційного опублікування сторожової вежі свідків Єгови Ви повинні вірити у Трійці, проголосити що:

·        Ісус мав існування на небесах, перш ніж прийшов на землю.. у Біблії ясно говорить, що в його pre-human існування, Ісус був створений духовною істотою, як ангели були дух істот створена Богом.

Тим не менш, вони вважають, що Ісус помер за наші гріхи, і що ми повинні поставити нашу довіру в нього. У світлі цього варто його божество борються за? Не доктрини розділити і створити озлоблення? Чи не досить вірити, що Ісус був, по крайней мере, форми божество?

Сподіваюся, без будь-яких озлоблення, я хотів би спробувати пояснити, чому це така критична доктрина, яка глибоко вплив на наше життя.

По-перше, ми знаємо, любимо і поклонитися йому, як він дійсно вимагає Бог. Ісус стверджував, що це знання було необхідним:

·        "Я сказав вам що ви померли б у ваших гріхів; Якщо ви не вірите, що я один, я, стверджують, що, ви дійсно помре в твої гріхи." (Івана 8: 24).

Згідно з Ісусом віри і порятунку були питання вважаючи, що він навчав про себе. На відміну від багатьох сьогодні вважають, що відносини з Богом, не про віру набір вчення або доктрини про Бога, але скоріше в відчувають його. Опра стверджував цього саме:

·        "Бог є про почуття досвід, не віруючих досвід...Помилка, що ми, люди роблять це вірити, що існує тільки один шлях...Існує безліч шляхів ви називати Бога...Там не може бути так просто...Як ви думаєте, що, якщо ви ніколи не чули імені Ісус, але жив з люблячої серце.. ви не отримаєте в рай?...Робить Бог піклується про серце, або якщо ви називати його сина "Ісус?" " http://www.YouTube.com/watch?v=pwGLNbiw1gk

Згідно Опри відносини з Богом йде про досвід та якість нашого серця. Однак, ми всі не серце тест (ROM. 3: 10-18; 23). Ось чому спасіння має бути благодаттю а не наш заслуг.

Розуміння Бога не є обов'язковим. Бог був сердитий на три друзів Іова, тому, що вони не змогли зрозуміти і справедливо говорити про нього:

·        Після Господь сказав, що ці речі на роботу, він сказав, щоб Еліфаз Еліфаз, я сердитий на тебе і твоїх двох друзів, тому що ви мати не говорив мені, що вірно, як раб мій Йов. (Роботи 42: 7)

Ісус підтвердили те, що ми повинні підхід несучих правильне розуміння Бога. Він контрастують справжнє розуміння з розумінням Самаритяни:

·        "Ви Самаритяни поклоніння, що ви не знаєте; ми поклоняємося, що ми знаємо, бо спасіння від на [доктрини в] євреїв. Ще є час йде і зараз настав коли правда моляться буде поклоніння батька в дусі та в правді, бо вони роду моляться, батько прагне. Бог є дух, і його моляться потрібно поклонятися, в дусі та в правді". (Івана 4: 22-24)

Чому ж Бог так наполегливий, про час поклоніння відповідно до істини про те, хто він є? Можливо ми можемо краще зрозуміти це якщо ми розглядаємо нашу власну відносини. Ми, як правило, цінують тих друзів, які цінують нас за які ми є насправді, а не люди, які могли б оцінити нас, але за неправильними причин.

Повне знання про Бога є настільки цінним, що це єдине, що ми може похвалитися про (Jer. 9: 23-24). По-перше, знаючи, що, коли ми зізнатися, він прощає наші гріхи, таким чином звільняючи. Він також endears нас до нього.

Однак, знаючи про Божество Христа також endears нам нашими триєдине Богу. Писання свідчить, що Хрест був Монументальна демонстрація любов Бога до нас (Римлян 5: 8-10). Я пережив десятиліть найжорстокіші депресії і панічних атак, навіть в мого християнського життя. Він часто відчував, що Бог був космічних садиста, їдять попкорн, як вподобав Фрік шоу нижче.

Хоча я хотів би вірити в іншому випадку, мої почуття дозволило інших усний переклад. Одного разу вночі як я ходив з головою на землю, плакали мої очі, я раптом зрозумів це була не freak show, і що Христос постраждав на Хресті за мене і навіть страждав мене зараз (Євр 4: 15).

Однак, як вдалося хрест продемонструвати Божу любов до мене? Бог міг створити 50000 Christs в одну секунду, на абсолютно безоплатній основі для себе. Однак, якщо Ісус є Бог і не створив час, це було зовсім інша справа. Бога дійсно любив мене так багато, що Він сам помер за мене! Він не надсилати лише створені, будучи прийняти моє місце.

Свідки Єгови не тільки груп, що приховує правду Христову Triunity і його любов до нас. На modalists, робити те ж саме, але по-іншому. Наприклад, велика Церква п'ятидесятників стверджує, що Ісус був не більше ніж вигляд божества, прояви – дим і дзеркала. Отже, Бог не помер для нас, але скоріше поява Бога "помер" – навряд чи на знак любові Божої.

Я як і раніше, знайти докази цього атомні вибух самопожертви, що змінилося в цьому світі. Ісус говорив часто з найближчі моменту її слави. Як може хто-небудь собі, що цей момент потягне свій час, страждань і приниження?

·        Ісус відповів: "години має прийде Син Людський славилось. Я кажу вам правду, якщо ядра пшениці падає на землю та штампи, залишається тільки одного насіння. Але якщо це вмирає, вона виробляє багато насіння". (John 12: 23-24, 7: 39; 13: 31)

Що любов! Він так відчайдушно хотіли, щоб показати нам його слави, і ми думали, що це було виконано на горі Преображенський. Тим не менш, він вказує щось ще більш славної - його тортур і його смерті, косі, голі приниження – найбільший жетонах його любов.

Він також служив як приклад для нас, що наші власні самопожертву повинна виглядати. (Господи, допоможи нам!) Пол стверджує, що якщо Ісус сам Бог humbled себе померти на хресті, так що ми повинні робити аналогічно для інших (Філ. 2: 3-8).

Однак, якщо Ісус не Бог, але скоріше створених, Номери безцінні те, хто був створений для самої мети вмирає, цей збій, як продемонструвати Божої любові і слави. Вона також не справити враження на нас в self-sacrificial життя.

Крім того, просто створив час смерті не скромну нас показує нам глибин наші гріхи. Справді, вони були настільки вагомий, крові тварин, не міг почати спокутувати їх:

·        Оскільки це неможливо для крови биків і кіз, щоб узяти на себе гріхи. Тому, коли Христос прийшов у світ, він сказав: "жертву і пропонуємо вам не бажання, але тіло, ви готові для мене; з цілопалень і гріх пропозиції ви не були задоволені. Тоді я сказав: "я тут - написано про мене в прокрутки - я прийшов, щоб волю твою, Боже.' «(До євреїв 10: 4-7, цитуючи Псалом 40)

Якщо наші гріхи можуть мати були спокутував таким чином, менш дорогим, наш Спаситель б зробили це таким чином. Однак, не чим іншим, смерть Спаситель б достатньо! Це принижує нас більш глибоко, ніж розп'яття створив час.

Це також дає нам більше впевненості. Він показує нам, що якщо Бог любить нас так багато, коли ми були ще своїх ворогів, скільки ще буде він зберегти і захистити нас тепер, що він вже заплатив ціну і перетворила нас в групою друзів і прихильників (Римлян 5: 8-10).

Навіть поза цим хрест Христа Бога нашого повідомляє, що ми є багатими понад розплати. Пол стверджує, що якщо у нас є Христос, у нас є все. Чому? Оскільки в Христі, є все – всі божества (полковника 2: 9-10). Перш ніж це життя змінити твердження, Пол викладених божество Христа – "образ невидимого Бога..., за ним всі речі були створені.. і утримуйте разом.. всі [Бог] повноті перебуває в нього" (полковника 1: 13-21). Таким чином, ми дійсно є все, разом з упевненістю, що ми є co-heirs з Христом (ROM. 8: 17).

Через ці, перевищивши багатство ми ніколи не повинні бути схильні думати, що нам не вистачає що-небудь. Ми повинні знати, що ми є безпечними і улюбленого як ми заглиблюватися далі щоранку в розчарування це життя. Той факт, що сам Бог помер за нас, коли ми були ще грішниками може дати нам ця впевненість, особливо, як ми глибоко пити за правду про нашу власну негідна.


No comments:

Post a Comment