Sunday, October 21, 2012

ESTORIAN: HARVEST DAY - SAAGI PÄEV

SAAGI PÄEV

LOE:
GL 6: 1-10

mis iganes emiste mees, et ta
ka ära. -GL 6: 7

Ühel sügisesel pärastlõunal, sõitsin viimase välja, kui talupidaja oli pargitud pool teed mõned suuri masinaid. Kollane hoiatusmärk lugeda: "Jooksva saagi suhtes."Nagu ma vaatas üle välja, ma teadsin, et koheselt mida põllumajandustootja oli istutatud mitu kuud tagasi tilluke tuumad mais. Ma teadsin seda, sest ta valmistus aakri küpsete cornstalks tema püügitegevuse seadmete sõita.

Kuigi see võib tunduda ilmselge, et istutamine corn viib maisi koristamise, me mõnikord eitada suhet külvamise ja lõikamise meie vaimne elu. Apostel Paulus kirjutas: "ei tohiks petta...; mingil mees emiste, et ta ka lõikab" (GL 6: 7). Palun meie ihu elab saagi kujul tahavad, mis ei ole meie, füüsilisest isikust centeredness ja isegi ainete kuritarvitamise korruptsioonivastase (5: 19-21). Kõndides vaimu toodab rahu, lahkust ja enesekontrolli (5: 22-23). Jumala armust, saame valida, kas "külvata vaim" ja saada igavese elu (6: 8).

Oletame, et Jeesuse kuulutatud täna "saagi päev" meie elu, ja ta palus meid tarima saagis meie igapäevaste valikute, viimase aasta jooksul. Mida meil on talle näidata? - Jennifer Benson Schuldt

Maailma asju tihti tõmmata minu südames,
Aga Issand, aita mind näha end algusest;
Kui läheb mu elu, mu silmad avada
Mida näidatakse ära kõik olen külvi.- K. DeHaan
*********************************************
Seemned külvata me täna kindlaks
selline puu reap me homme.

ÜLEVAADE
Seda läbipääsu pühakiri, meil on näidatud, kuidas teised parandamine peab kaasas olema alandlikkust ja self-scrutiny. Me oleme end kaitsma mõtlemine liiga kõrgelt ise-see on valesti arvata, et me võiks jagunevad sarnane patt. Me oleme moraalne varude meie endi vaimne ja tootlikkuse teha. Seejuures isiklikku rahulolu on vastuvõetav, kui me teame, kes on andnud meile õigus teostada. Lisaks kohusetundlik täitmist, meie isiklik vastutus peaks toimuma. Grace ja distsipliini peaks iseloomustama meie töö suhteid teistega-me peaks viima üksteise koormaid.

Edasi on õnnistatud päev ja nädal.
Alati Jumal meie looja armastuse
Ühtsus ja rahu

No comments:

Post a Comment