Sunday, October 21, 2012

SLOVAK: HARVEST DAY - ÚRODA DEŇ

ÚRODA DEŇ

ČÍTAJTE:
Galatským 6: 1-10

Nech človek prasnice, že on
bude aj žať. -Galatským 6: 7

Jedno jesenné popoludnie, jsem jel okolo oblasti, kde poľnohospodár zaparkovali niektoré masívne strojového zariadenia na strane cesty. Žltý výstražný čítať: "Úroda pokroku."Ako som pozrela na poli, vedel som okamžite čo poľnohospodár zasadil niekoľko mesiacov ago-tiny zŕn kukurice. Vedel som to, pretože on sa pripravovala na jeho zberu zariadenia preraziť akrov zrelý kukuričné slamy.

Hoci sa môže zdať zrejmé, že Výsadba kukurice vedie k zber kukurice, popierame niekedy vzťah medzi siatie a žatvu v náš duchovný život. Apoštol Pavol napísal: "Nedajte sa zmiast...; pre čokoľvek človek prasnice, že on bude aj žať" (Galatským 6: 7). Žije potešiť človečenstvom výnosy korupcie vo forme chcú, čo nie je u nás, self-centeredness, a dokonca aj zneužívanie návykových látok (5: 19-21). Chôdza s duchom produkuje mier, láskavosť a sebaovládania (5: 22-23). Z Božej milosti, môžeme zvoliť "prasnica v duchu" a žať večného života (6: 8).

Predpokladajme, že Ježiš vyhlásil dnes "úrodu deň" v našich životoch, a spýtal sa nás pozbierať výťažnosť naše každodenné voľby počas uplynulého roka. Čo by sme sa mu Ukázať? - Jennifer Benson Schuldt

Veci sveta často vytiahnuť na mojom srdci,
Ale, pane, pomôž mi vidieť do konca od začiatku;
Otvorila som oči do kde to bude môj život,
Čo bude ťažiť zo všetkých som bol siatie.- K. DeHaan
*********************************************
Semená môžeme zasiať dnes určiť
druh plody zberáme budem zajtra.

VHĽAD
V tejto pasáže písma, sme ukázali ako opravuje iní musí sprevádzať pokory a self-scrutiny. Sme uchránili myslenie príliš vysoko seba-it je nesprávne domnievať sa, sme mohli nebude spadať do podobných hriechu. Sme robiť morálnu inventúry naše vlastné duchovné štátu a produktivity. Pritom osobné uspokojenie je prijateľné tak dlho, ako vieme, kto nám dal silu na vykonanie. Navyše svedomití naplnenie našej osobnej zodpovednosti by mali prebiehať. Grace a disciplína by mala charakterizovať naše pracovné vzťahy s ostatnými-sme mali nesú jeden druhého.

Majú požehnaný deň a týždeň dopredu.
Boh náš Stvoriteľ láska vždy
Jednotu a mier

No comments:

Post a Comment