Tuesday, September 25, 2012

TURKISH: STAYING PURE

Günün sözü: yalan maruz

Saf kalıyorum

"Ne kadar genç bir kişi saf kalabilir miyim? Senin kelime uyarak ve onun kuralları aşağıdaki. Ben-si olmak güvenilir benim en iyi-e doğru bulmak-beni senin buyurmak--dan dolaşmaya izin vermeyin. Ben senin kelime size karşı günah değil my Heart, gizli."
119:9 Mezmurlar-11 nlt


Kazık
Futbol oyununda "kazık" denir: aniden tekrar rakibiniz tarafından pummeled zaten aşağı konum. Gerçek hayatta bu ruhani savaş denir ve genellikle kılığında. Aniden düşman gelince size ne aslında benziyor ile zor zamanlar boyunca oynuyorsun Yardım.


Ah, nasıl biz böyle anlarda açıktır! Tüm sonra son zamanlarda katlanmak zorunda kaldım, küçük bir mola hak ediyorum! Ne kadar kolay rasyonalize olduğunu! O-cekti gerçekten ___ için benim için bu yüzden yanlış olabilir? Neden?


Tabii ki, bu günaha doğasıdır. Ön ucunda, günah "cennet" görünüyor Arka tarafında hep cehennemi ve kötü durumlar daha kötü hale getirir.


Tanrı'nın kelime-ebilmek almak bizi günahtan söz dışarı yaşayan bizim tek umudumuz. Bizim kalpleri ve zihinleri Tanrı'nın sözü gerçeği ile doldurarak, biz düşman yalan tanıyabilir. Nasıl biz sert, cazip kez saf kalmak olmasıdır (bkz: Matta 4: 1-11). Nasıl bize tekrar ne zaman were'aşağı vurmak şeytanın aldatıcı girişimleri önlemek olduğunu.


Dua Tanrı'nın sözü:
Benim kalp senin kelime gizlemek Tanrı, ben sinning dan tutabilirsiniz! Bana hikmet aramak ve kalbim söz gizlemek için verin. Muhakeme özellikle zor zamanlarda aracılığıyla gidiyorum senin doğruyu hergün durumlar için uygulamak gerekir.


dan Dua Tanrı'nın vaatlerine zor zamanlarda Len Wood (Tyndale) pp 170-71

İncil, yeni yaşam çeviri ve Tyndale yayınevinin diğer yayınların içeriği elde

No comments:

Post a Comment