Thursday, September 27, 2012

HEBREW: A PRAYER FOR FORGIVENESS AND MERCY


ההבטחה של היום: אלוהים סולח על כל החטאים, לא משנה כמה גדול
תפילה עבור סליחה ורחמים
שום דבר לא יכול אי פעם נפרד מאיתנו את אהבתו...
הרומאים 8: 38 NLT

ומפני כבוד שמך, הו, אדון, לסלוח חטאי רבות... פנו אליי, יש רחמים עלי, אני לבד במצוקה עמוקה. הבעיות שלי באד ללכת גרוע. הו, להציל אותי כולם! לחוש את הכאב שלי ולראות לצרות שלי. לסלוח כל החטאים שלי.
מזמור הסרט 25: 11, 16-18 NLT
כמו דומינו...
יש לך אי פעם הרגשתי כאילו הבעיות בחיים שלך כמו סדרה של דומינו? דומינו אחד נופל, ומגדיר את תגובת שרשרת אשר הפילה את שאר דומינו. דוד חש כי בעיותיו הולכים על פי רע גרוע מכך — אויביו הקיף אותו, מחכה פטירתו האולטימטיבי. דוד יכולתי לראות שום דרך. אך אפילו ביאושו, הוא ידע היה אחד מהם יכול היה לבטוח תמיד לעזור לו. הוא פנה לאלוהים התוודה על חטאיו, ביקש סליחה, הודה ומבקשת רחמים.

כאשר אנו מופרדים מאלוהים בגלל חטאינו, אנו צריכים לחזור בתשובה ולבקש סליחה. לאחר מכן, עם לב נקי, אנחנו באים לפניו, לבקש עזרה. הוא לשמוע ולענות לנו "לכבוד שמו."

תפילה על היום:

היקר אלוהים, לכבוד השם שלך, אנא סלח חטאי רבות, שירחם עלי...

על פי ספר שנה תפילות ך ברוס ברטון, עורך כללי (Tyndale) ערך עבור 10 באוקטובר
תוכן נגזרת ך הקדוש, תרגום חיים חדש ופרסומים אחרים של בית ההוצאה לאור Tyndale

No comments:

Post a Comment