Tuesday, September 25, 2012

HEBREW: STAYING PURE


ההבטחה של היום: שקרים ייחשף

השוהים טהור

"איך יכול אדם צעיר להישאר טהורה? על-ידי מציית מילה שלך ואת הכללים שלו. ניסינו כבר הכי טוב שלי למצוא אותך — אל תתנו לי לשוטט על פי פקודות שלך. אני שהוסתרו מילה שלך בלב שלי, לא ייתכן החטא נגדך."
מזמור 119:9-11 NLT


ללגוז ב
במשחק כדורגל זה נקרא "בערמו מן המטעמים": אתה כבר למטה כאשר לפתע אתה מקבל הערמומית שוב על-ידי היריב. בחיים האמיתיים הוא נקרא לוחמה רוחנית, הוא לעתים קרובות מוסווה. אתה סובל דרך קשה כאשר לפתע האויב מגיע אליך עם מה באמת נראה כמו הקלה.


אה, פגיע כיצד אנחנו ברגעים כאלה! אחרי הכל היה לי לסבול בזמן האחרון, אני חושב מגיע לי הפסקה קטנה! כמה קל לתרץ! זה היה באמת זו תהיה טעות אז לי _ _ _? למה לא?


כמובן, זוהי מהות הפיתוי. בקצה הקדמי, חטא נראה "השמימי." על הצד האחורי, היא תמיד לגהינום, עושה רע במצבים גרועים.


התקווה היחידה שלנו היא לחיות את הבטחת האלוהים שיכולים להשאיר אותנו מן החטא. על-ידי מילוי הלבבות והדעות שלנו עם האמת של האלוהים, אנו מסוגלים לזהות השקרים של האויב. כלומר איך אנחנו נשארים טהור בתקופה קשה, מפתה (לראות מתיו 4: 1-11). היא כיצד אנו נמנעים ניסיונות מטעה של השטן פגע לנו שוב כאשר אנחנו למטה.


הבטחתו של אלוהים התפילה:
אלוהים, בעת הסתרת המילה שלך בלב שלי, אני יכול לשמור על-פי לחטוא! להעניק לי את החוכמה כדי לחפש אותך, כדי להסתיר את המילה שלך בלב שלי. אני צריך את ההבחנה להחלת האמת שלך בעבודה רגילה, במיוחד כאשר עובר זמנים קשים.


על פי התפילה הבטחות של אלוהים בזמנים קשים על-ידי הפונקציה Len עץ (Tyndale) עמ' 170-71

תוכן נגזרת ך הקדוש, תרגום חיים חדש ופרסומים אחרים של בית ההוצאה לאור Tyndale

No comments:

Post a Comment