Thursday, September 27, 2012

TURKISH: A PRAYER FOR FORGIVENESS AND MERCY


Günün sözü: Tanrı'nın ne kadar büyük olursa olsun bütün günahları bağışlar
Mağfiret ve rahmet Duası
Hiçbir şey şimdiye kadar sevgisini bize ayrı...
Romalılar 8: 38 nlt

Adınız, ya Rab, onur için birçok günahlarımı affet... Bana açmak ve ben yalnız ve derin sıkıntı için bana, rahmet. Sorunlarımı kötüden daha kötüye doğru gidin. O, Bütün bunları kurtarmak beni! Benim ağrı hissediyorum ve benim sorun bakın. Bütün günahlarımı affet.
25:11, 16-18 nlt Mezmurlar
Domino gibi...
Hayatınızdaki sorunları gibi bir dizi-Domino sanki hiç hissettin mi? Bir domino aşağı düşüyor ve domino geri kalanı darbelere bir zincir reaksiyonu kapalı ayarlar. David hissettim onun sorunları kötüden daha kötüye doğru gittiğini — onun düşmanları onu için onun nihai ölümü bekleyen çevrili. David hiçbir şekilde görebiliyordu. Ama bile onun çaresizlik içinde o biri kimi o ona yardım etmeye her zaman güvenebileceği biliyordu. O Tanrı'ya dönük, onun günahlarını itiraf af istedi ve merhamet için yalvardı.

Günahlarımız yüzünden Tanrı'dan ayrılır, Biz tevbe ve mağfiret için sormak gerekir. Daha sonra temiz bir kalple biz ondan önce gelebilir ve yardım isteyin. O duyar ve bize cevap "ismini hürmetine."

Bugün için dua:

Sevgili Tanrı, adınızı, onur için lütfen, birçok günahlarımı affet ve bana rahmet...

dan Yıl kitabı İncil namazı Bruce Barton, genel Düzenleyici (Tyndale) giriş için 10 Ekim
İncil, yeni yaşam çeviri ve Tyndale yayınevinin diğer yayınların içeriği elde

No comments:

Post a Comment