Saturday, September 22, 2012

GREEK: I JUST SAW JESUS

ΜΌΛΙΣ ΕΊΔΑ ΤΟΝ ΙΗΣΟΎ

ΔΙΑΒΆΣΤΕ:
Προς Κορινθίους 4: 1-10

Πάντα μεταφέρουν σχετικά με τον οργανισμό
ο Θνήσκων των του κυρίου ημών Ιησού Χριστού, που
η ζωή του Ιησού μπορεί επίσης να
εκδηλώθηκε στο Σώμα μας.
-Προς Κορινθίους 4: 10

Πριν από χρόνια έχασα δουλειά μου στο δικό μου επάγγελμα επιλέχθηκε λόγω περιστάσεων πέρα από τον έλεγχό μου. Έτσι πήρα σε δύο θέσεις χαμηλότερου-πληρωμών προκειμένου να προσπαθήσουμε να εντείνουν. Ακόμη εξακολουθεί να ήταν πολύ δύσκολο να κερδίζουν αρκετά, ώστε να πληρώσει μου μηνιαία έξοδα.

Στη συνέχεια μου επανασυνδέεται με Joel και Dave, δύο φίλοι από το παρελθόν μου. Joel είχε γίνει ο Ποιμένας της μια αυξανόμενη εκκλησία στα προάστια. Dave είχε γίνει μια υπερπόντια ιεραπόστολος, αλλά αυτός επίσκεψη στις ΗΠΑ την εποχή. Και τα δύο, αναγνωρίζοντας τη δύσκολη θέση μου, μου έδωσαν χρήματα για να πληρώσει το ενοίκιο. Συγκινήθηκα βαθιά. Όπως νόμιζα ότι μου φίλοι δράσεων, είπα στον εαυτό μου: «Μόλις είδα τον Ιησού Χριστό!»

Ακριβώς όπως είδα τον Ιησού με τους φίλους μου, μερικές φορές άλλοι μπορεί να τον δει μας. Ο Παύλος μιλάει για «Χριστού στο πρόσωπό σας, την ελπίδα της Δόξας» (Colossians 1: 27). Ομολόγησε: «μου έχουν γίνει σταυρώθηκε με τον Χριστό, δεν είναι πλέον μου που ζουν, αλλά εν Χριστώ ζωή μου» (Γαλάτας 2: 20). Και κατάλαβε επίσης ότι διαφορετικές συνθήκες μπορεί να είναι ευκαιρίες για «τη ζωή του Ιησού [για] να εκδηλώθηκε στο Σώμα μας» (προς Κορινθίους 4: 10).

Ξέρεις κάποιος αγωνίζεται με φυσική ή δημοσιονομικά βάρη; Γιατί όχι ας ο Χριστός indwelling εκφράζει την αγάπη του μέσω υμών ικανοποιώντας την ανάγκη αυτού του ατόμου. -Ο Dennis Fisher

Αν μπορώ να κάνω σήμερα, κάποια καλή
Αν μπορώ να βοηθήσω το λέω,
Εάν από τα έργα μου αγάπη σας μεταφέρω-
Αγαπητέ Λόρδος, απλά Δείξε μου πώς.- Brandt
***********************************
Πραγματική αγάπη βοηθούν άλλους για χάρη του Ιησού
ακόμη και αν μπορούν να επιστρέψουν ποτέ το favor.

ΔΙΟΡΑΤΙΚΌΤΗΤΑ
Paul επισήμανε ο διάβολος ως «ο Θεός της εποχής μας» που εμποδίζει την άνθρωποι πιστεύοντας στο ευαγγέλιο (vv.3-4). Με την παραβολή του σπορέα, είναι «ο wicked» που «snatches away [η λέξη του Βασιλείου] που έχουν σπαρθεί στην καρδιά [του ακροατή του]» (Matthews 13: 19). Ευτυχώς, ο Ιησούς ήρθε να «καταστρέψει τα έργα του διαβόλου» (α ~ Ιωάννου 3: 8; βλ. Ιωάννης 12: 31 · Εβραϊκό 2: 14).

Έχετε μια ευλογημένη μέρα.
Πάντα η αγάπη του Θεού μας Creator
Ενότητας & ειρήνης

No comments:

Post a Comment