Saturday, September 22, 2012

POLISH: I JUST SAW JESUS

PO PROSTU ZOBACZYŁEM JEZUSA

PRZECZYTAJ:
2 Koryntian 4: 1-10

Zawsze noszenie o w organizmie
śmierć Pana Jezusa, który
życie Jezusa też może być
przejawia się w naszym organizmie.
-2 Koryntian 4: 10

Lat temu straciłem pracę w moim wybranym zawodzie z uwagi na okoliczności poza moją kontrolą. Więc wziąłem na dwa mniej płatnych miejsc pracy w celu próbuje związać. Jeszcze nadal bardzo trudno było zarobić wystarczająco dużo, aby zapłacić moje miesięczne wydatki.

Następnie ponownie połączone z Joel i Dave, dwóch przyjaciół z mojej przeszłości. Joel miał stać się pastor kościoła rośnie na przedmieściach. Dave stała się granicą misjonarz, ale jego wizyty w USA w tym czasie. Oba z nich, uznając mój kłopot, dał mi pieniędzy, aby pomóc zapłacić czynsz. Był głęboko poruszony. Tak jak myślałem, że moja akcje znajomych, powiedziałem sobie: "Mam tylko widział Jezusa Chrystusa!"

Po prostu jak zobaczyłem Jezusa w moich znajomych, czasem inni mogą zobaczyć go w nas. Paweł mówi o "Chrystus w was, nadzieja chwały" (Kolosan 1: 27). Wyznał: "jestem ukrzyżowany z Chrystusem; to już nie ja, którzy żyją, ale żyje we mnie Chrystus" (list do Galatów 2: 20). I zrozumiał, że różne okoliczności mogą być szans dla "życia Jezusa [do] przejawiać się w naszym organizmie" (2 Koryntian 4: 10).

Czy zna ktos zmaga się z obciążeń fizycznych lub finansowych? Dlaczego nie pozwolić zamieszkiwanie Chrystusa wyrazić swoją miłość poprzez was, spełniając potrzeby tej osoby. -Dennis Fisher

Czy można zrobić jakiś dobry dzisiaj,
Czy może pomóc w to, co mówię,
Jeśli przez moje czyny miłości przekazać-
Drogie Panie, tylko Pokaż mi jak.- Brandt
***********************************
Prawdziwa miłość jest pomaganie innym dla dobra Jezusa
chociażby nawet oni nigdy nie powrót ten łaska.

WGLĄD
Paul zidentyfikowane diabeł jako "Bóg tego wieku", który uniemożliwia ludziom wierząc Ewangelii (vv.3-4). W przypowieści o siewcy, on jest "wicked sobie" kto "porywa od [słowo Królestwa] zasiane w sercu [słuchacza]" (Matthews 13: 19). Na szczęście, Jezus przyszedł, aby "zniszczyć dzieła diabła" (1 Jana 3: 8; por. Jan 12: 31; Hebrajski-2: 14).

Czy błogosławiony dzień.
Miłość Boga Stwórcy zawsze
Jedności i pokoju

No comments:

Post a Comment