Friday, September 28, 2012

POLISH: A PRAYER FOR FORGIVENESS AND MERCY

Dzisiaj obietnice: Bóg przebacza grzechy wszystkich, bez względu na to, jak duży
Modlitwa o przebaczenie i miłosierdzie
Nic nigdy oddzielić nas od jego miłości...
Rzymian 8: 38 NLT

Na cześć Twoje imię, Panie przebacz moje grzechy wielu, wielu... Wejrzyj na mnie i zmiłuj się nade mną, jestem sam i w głębokich zaburzeń. Moje problemy go gorzej od złego. O wybaw mnie od nich wszystkich! Czuję ból i zobacz moje zmartwienie. Przebacz moje grzechy.
Psalm: 25:11, 16-18 NLT
Jak Domino...
Czy kiedykolwiek czuł, jakby były problemy w swoim życiu jak seria Domino? Jeden domina spada i ustawia reakcję łańcuchową, który strąci z resztą Domino. Dawid poczuł, że jego problemy miały od złego gorzej — jego wrogów miał otoczyli go, czekając na jego ostateczny upadek. Nie sposób zobaczyć David. Ale nawet w jego rozpaczy, wiedział, że był jeden, któremu zawsze mógł zaufać mu pomóc. On zwrócił się do Boga, wyznał swoje grzechy, prosił o wybaczenie i błagał o litość.

Kiedy jest oddzielony od Boga z powodu naszych grzechów, musimy żałować i prosić o przebaczenie. Następnie z czystym sercem, możemy się przed nim i poprosić o pomoc. On usłyszy i odpowiedzieć nam "na cześć jego imienia."

Modlitwa na dziś:

Drodzy Boga, na cześć swojej nazwy, proszę przebacz moje grzechy wielu, wielu i zmiłuj się nade mną...

od Książki rok Biblii modlitw Bruce Barton, ogólne Edytor (Tyndale) wejścia na październik 10
Zawartość pochodzi z Biblii Świętej, New Living Translation i innych publikacji Tyndale Wydawnictwo

No comments:

Post a Comment