Tuesday, September 25, 2012

GREEK: STAYING PURE


Η σημερινή υπόσχεση: ψέματα θα εκτεθούν

Διαμένει καθαρής

«Πώς μπορεί ένας νέος παραμένουν καθαρής; Υπακούοντας το word σας και ακολουθώντας τους κανόνες. Έχω δοκιμάσει ό, τι να σας βρει — δεν θέλω να περιφέρονται από εντολές σας. Μου έχετε αποκρύψει το word σας στην καρδιά μου, που μου μπορεί να μην αμαρτήσουμε εναντίον σας.»
Ψαλμός 119:9-11 NLT


Πασσαλόπηξης σχετικά με
Στο παιχνίδι του ποδοσφαίρου καλείται «πασσαλόπηξης»: είστε ήδη κάτω όταν ξαφνικά σας πάρετε σφυροκοπούσαν ξανά από τον αντίπαλό σας. Στην πραγματική ζωή ονομάζεται πνευματικό πόλεμο, και αυτό είναι συχνά συγκαλυμμένα. Σας πόνο μέσω μια σκληρή εποχή όταν ξαφνικά ο εχθρός έρχεται σε σας με ό, τι στην πραγματικότητα μοιάζει σαν ανακούφιση.


Αχ, πόσο ευάλωτη βρισκόμαστε σε τέτοια στιγμές! Μετά από όλα έχω να υπομείνουν πρόσφατα είχε, νομίζω ότι σας αξίζει ένα μικρό διάλειμμα! Πόσο εύκολο είναι να μπουν! Θα το πραγματικά ήταν τόσο λάθος για μένα να ___; Γιατί όχι;


Φυσικά, αυτή είναι η φύση του τον πειρασμό. Σχετικά με το εμπρόσθιο άκρο, αμαρτία μοιάζει «Παραδεισένιο». Στην πίσω πλευρά, πάντα είναι δαιμονική και επιδεινώνει κακές καταστάσεις.


Μόνη μας ελπίδα είναι διαβίωσης που την υπόσχεση που του Θεού να μας κρατά από την αμαρτία. Συμπληρώνοντας τις καρδιές και το μυαλό μας με την αλήθεια του Θεού, είμαστε σε θέση να αναγνωρίσει τις εχθρικές ψέματα. Αυτό είναι πώς εμείς μείνετε καθαρά στον σκληρό, δελεαστικό φορές (βλέπε Ματθαίος 4: 1-11). Είναι πώς θα αποφύγουμε τις παραπλανητικές προσπάθειες του Σατανά να μας χτυπήσει και πάλι όταν είμαστε κάτω.


Προσεύχεται η υπόσχεση του Θεού:
Ο Θεός, όταν μπορώ να αποκρύψω το Word σας στην καρδιά μου, να κρατάω από αμαρτάνει! Μου χορηγήσουν τη σοφία να επιδιώξουμε σας και να αποκρύψετε το Word σας στην καρδιά μου. Χρειάζομαι ευθυκρισία να εφαρμόσετε σας αλήθεια σε καθημερινές καταστάσεις, ιδιαίτερα όταν πάω μέσα από δύσκολες εποχές.

Περιεχόμενο προέρχεται από την Αγία Γραφή, νέα μετάφραση ζουν και άλλων δημοσιεύσεων του Tyndale εκδοτικός οίκος

No comments:

Post a Comment