Tuesday, September 25, 2012

POLISH: STAYING PURE

Dzisiaj obietnice: kłamstwa będą narażone

Pobyt czyste

"Jak może młody człowiek pozostać czysta? Słuchając Twoje słowo i jego zasad. Próbowałem mojej mocy aby znaleźć-nie pozwól mi wędrować od twój polecenia. Mam ukryty Twoje słowo w moim sercu, że może nie grzeszy przeciw Tobie."
Psalm: 119:9-11 NLT


Wiertnice do palowania
W meczu piłki nożnej nazywa się "do palowania": Jesteś już w dół, gdy nagle możesz dostać pummeled ponownie przez przeciwnika. W prawdziwym życiu to się nazywa duchowej walki, i to często jest on zamaskowany. One cierpią przez trudny okres, kiedy nagle wroga, jest u Ciebie z rzeczywiście to, co wygląda jak ulgi.


Ach, jak bezbronni jesteśmy w takich chwilach! Po wszystkich już musiał znosić ostatnio, myślę, że zasługują na małą przerwę! Jak łatwo jest zracjonalizowanie! Byłoby naprawdę się tak źle dla mnie ___? Dlaczego nie?


Oczywiście taka jest natura pokusy. Na przód grzech wygląda "niebieskich." Na tylnej stronie zawsze jest piekielne i sprawia, że gorzej złe sytuacje.


Naszą jedyną nadzieją jest żyjąc obietnicy, że słowo Boże może zachować nas od grzechu. Wypełniając nasze serca i umysły się w prawdzie słowa Bożego, jesteśmy w stanie rozpoznać wroga kłamstwa. To, jak możemy zatrzymać czyste w czasach trudno, kuszące (patrz Mateusza 4: 1-11). To, jak uniknąć szatana wprowadzających w błąd próby hit nas ponownie, gdy jesteśmy w dół.


Modląc się Bożej obietnicy:
Boże, kiedy mogę ukryć swój wyraz w moim sercu, ja puszka metalowa utrzymywać od grzechu! Daj mi mądrość, możesz szukać i ukryć swój wyraz w moim sercu. Potrzebuję rozeznania, aby zastosować swoją prawdę do codziennych sytuacji, zwłaszcza, gdy jestem przechodzi trudne czasy.


od Modląc się Bożych obietnic w trudnych czasach przez drewno Len (Tyndale) pp 170-71

Zawartość pochodzi z Biblii Świętej, New Living Translation i innych publikacji Tyndale Wydawnictwo

No comments:

Post a Comment