Saturday, September 22, 2012

TURKISH: I JUST SAW JESUS

SADECE İSA GÖRDÜM

OKU:
2 Corinthians 4: 1-10

Her zaman hakkında vücutta taşıyan
Rab İsa'nın ölmekte,
İsa'nın hayatı da olabilir
vücudumuzda gösterdi.
-2 Corinthians 4: 10

Yıllar önce benim kontrolü dışındaki durumlar nedeniyle seçilen benim meslekte işimi kaybettim. Bu yüzden geçimini sağlayabilmek denemek için iki işlerine daha az ödeyerek aldı. Henüz hala benim aylık masraflarını karşılamak için yeterli kazanmak çok zor.

Yeniden Joel ve Dave, benim geçmiş iki arkadaşları ile bağlandım. Joel varoşlarda büyüyen bir kilisede papaz olmuştu. Dave denizaşırı bir misyoner haline gelmişti ama o anda ABD'de ziyaret edildi. Her ikisi de benim çıkmaz tanıyarak onları bana kira ödemek için para verdi. Derinden taşındı. Benim arkadaş eylemleri düşündüğüm gibi kendi kendime şöyle dedi: "Ben sadece İsa Mesih gördük!"

Sadece arkadaşlar benim İsa gördüm gibi bazen başkalarının onu bize görebilirsiniz. Paul konuşuyor "Sen Mesih, zafer umut" (Koloseliler 1: 27). O itiraf etti: "ı-si olmak çarmıha Mesih ile; artık ben yaşamak, ama İsa yaşıyor bana" (Galatyalılar 2: 20). Ve o da farklı koşullar "vücudumuzda tecelli [] İsa yaşam" için fırsat olabilir anladım (2 Corinthians 4: 10).

Birisi fiziksel veya mali yükleri ile mücadele biliyor musunuz? Niçin değil izin vermek o kişinin ihtiyacı karşılayarak sevgisini size aracılığıyla hızlı kalıcı Mesih. -Dennis Fisher

Bugün bazı iyi yapabilirsiniz eğer
Eğer ı-ebilmek yardım etmek de ne demek,
Eğer benim işler tarafından aşkını ifade-
Sevgili Rabbim, sadece göstermek beni nasıl.- Brandt
***********************************
Gerçek aşk İsa nın iyiliği için başkalarına yardımcı oluyor
olsa bile asla lehine dönebilirsiniz.

INSİGHT
Paul şeytan "İncil'i (vv.3-4) inanan insanları engeller Tanrı bu çağın" olarak tanımlanır. Sower mesel o "kötü" olduğunu kim "kesik [işitendir'ın] kalbinde ekili kesik uzakta [Britanya sözcüğü]" (Matthews 13: 19). Neyse ki, İsa'nın "şeytan eserlerini yok" geldi (1 John 3: 8; John bugün, 12: 31; bkz. İbranice 2: 14).

Mübarek günler.
Bizim yaratıcı Tanrı'nın sevgi her zaman
Barış ve birlik

No comments:

Post a Comment