Saturday, September 22, 2012

FINNISH: I JUST SAW JESUS

JUURI NÄIN JEESUS

LUE:
2 KOR 4: 1-10

Aina kuljettavien siitä elimistössä
kuolevan Herramme Jeesus, joka
Jeesuksen elämästä voi myös olla
ilmenee kehossamme.
-2 KOR 4: 10

Vuotta sitten menetin työpaikkani minun valitsemassaan ammatissa olosuhteiden minun valvonta. Joten otin kaksi vähemmän palkattuja työpaikkoja yrittääksemme saada rahat riittämään. Silti se oli edelleen hyvin vaikea ansaita tarpeeksi maksaa minun kuukausittaiset kulut.

Sitten olen liittänyt Joel ja Dave, kaksi kaveria minun aiemmin. Joel oli tullut pastori Harmonyyn lähiöissä. Dave oli tullut merentakaisten lähetyssaarnaaja, mutta hän vieraili Yhdysvalloissa. Molemmat, tunnustaa minun ahdinko antoi minulle rahaa auttaa maksamaan vuokraa. Oli syvästi liikuttunut. Ajattelin ystävät tekoni, sanoin itselleni: "Olen vain nähnyt Jeesuksen Kristuksen!"

Vain, koska näin Jeesus ystäväni, joskus muut voivat nähdä hänet meissä. Paavali puhuu "Kristus teissä, kirkkauden toivo" (Kol 1: 27). Hän tunnusti: "Minulla on ristiinnaulittu Kristus; se ei ole enää en, jotka asuvat, vaan Kristus elää minussa" (Gal. 2: 20). Ja hän myös ymmärsi, että eri olosuhteissa voi olla mahdollisuuksia "[että] ilmenee kehossamme Jeesuksen elämästä" (2 KOR 4: 10).

Tiedätkö jonkun kamppailee fyysiset tai taloudelliset rasitteet? Anna kestokanyyliä Kristuksen ilmaista rakkautensa kautta voit tavata kyseinen henkilö on. -Dennis Fisher

Jos voi tehdä hyvää
Jos voi auttaa, mitä sanon,
Jos minun teot rakkautesi välittää-
Rakas herra, vain show me how.- Brandt
***********************************
Todellinen rakkaus on auttaa toisia Jeesuksen tähden
Vaikka he koskaan palauttaa palveluksen.

TIETOA
Paul tunnistaa paholainen "Jumala tässä iässä", joka estää ihmisiä uskomasta evankeliumin (vv.3-4). Vertauksen kylväjästä, hän on "paha se" kuka "pätkiä pois [sana kuningaskunta] kylvetty [kuuleva n] sydämen" (Matthews 13: 19). Onneksi Jeesus tuli "tuhota teokset devil" (1 Joh 3: 8; vrt John 12: 31; Heprean 2: 14).

On siunattu päivä.
Jumala Luojamme rakastaa aina
Yhtenäisyys ja rauhan

No comments:

Post a Comment