Saturday, September 22, 2012

HEBREW: I JUST SAW JESUS

ראיתי רק את ישוע

לקרוא:
2 הקורינתים 4: 1-10

תמיד נושאת על הגוף
גוסס של אדון ישוע, אשר
חייו של ישוע גם ייתכן
לידי ביטוי בגוף שלנו.
-2 הקורינתים 4: 10

לפני שנים איבדתי העבודה שלי במקצוע הנבחר שלי עקב נסיבות מעבר בשליטתי. אז לקחתי על שתי משימות פחותה לשלם ולנסות ונאבקים. ובכל זאת עדיין היה מאוד קשה להרוויח די כסף כדי לשלם את ההוצאות החודשי שלי.

לאחר מכן אני מחדש עם ג'ואל, דייב, שני חברים מהעבר. ג'ואל הפכו בנסיונו של כנסייה גדל בפרברים. דייב הפך מיסיונר בחו ל, אך הוא היה ביקור בארה ב בזמן. שניהם, זיהוי הדילמה שלי, נתן לי כסף כדי לעזור לשלם את שכר הדירה. עמוק היה עבר. כפי שחשבתי פעולות חברים שלי, אמרתי לעצמי: "רק ראיתי ישוע המשיח!"

בדיוק כפי שראיתי ישוע החברים שלי, לפעמים שאחרים יוכלו לראות אותו בארה. פול מדבר על "המשיח בך, בתקווה התהילה" (הקולוסים 1: 27). הוא הודה: "אני ונצלב עם ישו; עוד אני חי, אך המשיח חי בתוכי" (הגלטים 2: 20). והוא גם הבין כי בנסיבות שונות ניתן הזדמנויות "על חייו של ישוע [כדי] לבוא לידי ביטוי בגוף שלנו" (2 הקורינתים 4: 10).

האם אתה מכיר מישהו נאבק עם בנטל הפיזי או פיננסי? למה לא לתת המשיח שכנה express אהבתו דרך לך על-ידי מפגש הצורך של אותו אדם. -דניס פישר

אם אני יכול לעשות היום, כמה טוב
אם אני יכול לעזור ב מה אני אומר,
אם במעשים שלי להעביר את האהבה שלך-
אדוני היקר, רק הראה לי כיצד.- ברנדט
***********************************
אהבה אמיתית היא עזרה לזולת למען ישוע
גם אם הם מעולם לא יכול להחזיר טובה.

תובנה
פול המזוהה השטן "האלוהים בגיל זה" אשר מונעת מאנשים האמונה את הבשורה (vv.3-4). משל שבנוטעים, הוא "אחד הרשעים" מי "המונולוגים משם [מילה של הממלכה] שנזרעו בלב של השומע" (מתיוס 13: 19). למרבה המזל, ישוע בא "להרוס את העבודות של השטן" (הראשונה ליוחנן 3: 8; הוא ג'ון 12: 31; עברית 2: 14).

שיהיה לך יום מבורך.
אהבתו של אלוהים יוצרנו תמיד
אחדות & שלום

No comments:

Post a Comment