Friday, September 28, 2012

GREEK: A PRAYER FOR FORGIVENESS AND MERCY

Η σημερινή υπόσχεση: ο Θεός forgives όλες τις αμαρτίες, ανεξάρτητα από το πόσο μεγάλο
Μια προσευχή για συγχώρεση και έλεος
Τίποτα δεν μπορεί ποτέ μας χωρίζουν από την αγάπη του...
Επιστολή προς Ρωμαίους 8: 38 NLT

Για την τιμή του το όνομά σας, O Λόρδος, συγχώρεσέ μου τις πολλές, πολλές αμαρτίες... Ενεργοποίηση μου και έχουν έλεος μου, μιας και είμαι σε βαθιά απόγνωση και μόνο. Προβλήματα μου πάει από το κακό στο χειρότερο. O, σώσε με από τους όλους! Αισθάνονται τον πόνο μου και να δούμε το πρόβλημα μου. Συγχωρέσει όλες τις αμαρτίες μου.
Ψαλμός 25:11, 16-18 NLT
Αρέσει το ντόμινο...
Έχετε ποτέ αισθανθήκατε σαν τα προβλήματα στη ζωή σας όπως και μια σειρά από ντόμινο; Ένα ντόμινο πέφτει και ορίζει έξω από μια αλυσιδωτή αντίδραση που αφήνει κάτω το υπόλοιπο το ντόμινο. Ντέιβιντ αισθάνθηκε ότι προβλήματα του πηγαίνει από το κακό στο χειρότερο — εχθροί του είχαν περιβάλλεται από αυτόν, περιμένοντας την τελική διάλυση. Ο David θα μπορούσε να δείτε κανένα τρόπο. Ακόμη και στην απελπισία του, γνώριζε όμως ότι υπήρχε μία εμπιστεύεστε αυτός θα μπορούσε πάντα να τον βοηθήσει. Αυτός στράφηκε προς τον Θεό, ομολόγησε τις αμαρτίες του, ζήτησε συγχώρεση και συνηγορούσε υπέρ της έλεος.

Όταν εμείς διαχωρίζονται από τον Θεό εξαιτίας των αμαρτιών μας, χρειαζόμαστε να μετανοήσουν και να ζητήσετε συγχώρεση. Στη συνέχεια, με καθαρή καρδιά, μπορούμε να έρθει ενώπιόν του και να ζητήσει βοήθεια. Θα ακούσουμε και θα μας απαντήσει «για την τιμήν του ονόματός του.»

Μια προσευχή για σήμερα:

Αγαπητέ ο Θεός, για την τιμή του το όνομά σας, Παρακαλώ συγχώρεσέ μου τις πολλές, πολλές αμαρτίες και έχουν έλεος μου...

από Το βιβλίο ενός έτους της Βίβλου προσευχές Bruce Barton, γενικό πρόγραμμα επεξεργασίας (Tyndale) καταχώρηση για 10 Οκτωβρίου
Περιεχόμενο προέρχεται από την Αγία Γραφή, νέα μετάφραση ζουν και άλλων δημοσιεύσεων του Tyndale εκδοτικός οίκος

No comments:

Post a Comment