Friday, September 28, 2012

DANISH: A PRAYER FOR FORGIVENESS AND MERCY

Dagens løfte: Gud tilgiver alle synder, uanset hvor stort
En bøn for tilgivelse og barmhjertighed
Intet kan nogensinde adskille os fra hans kærlighed...
Romerbrevet 8: 38 NLT

Til ære for dit navn, O Herre, tilgiv mine mange, mange synder... Slå mig og have barmhjertighed med mig, for jeg er alene og i dyb nød. Mine problemer gå fra slemt til værre. O, gemme mig fra dem alle! Føler min smerte og se mine problemer. Undskyld alle mine synder.
Salme 25:11, 16-18 NLT
Gerne Domino...
Har du nogensinde følt som om problemerne i dit liv var ligesom en række Domino? Én domino falder ned, og det fremhæver en kædereaktion, der skærer ned i resten af Domino. David mente, at hans problemer går fra slemt til værre — hans fjender havde omringet ham venter hans ultimative demise. David kunne ingen måde se. Men selv i sin fortvivlelse, han vidste, der var en, hvem han altid kunne stole på at hjælpe ham. Han vendte til Gud, bekendte sine synder, bad om tilgivelse og tryglede om barmhjertighed.

Når vi er adskilt fra Gud på grund af vores synder, vi har brug at omvende sig og bede om tilgivelse. Derefter med et rent hjerte, kan vi komme før ham og bede om hjælp. Han vil høre og svare os "til ære for sit navn."

En bøn for i dag:

Kære Gud, til ære for dit navn, venligst tilgive mine mange, mange synder og have barmhjertighed på mig...

fra Bogen et år af Bibelen bønner Bruce Barton, generelle editor (Tyndale) post for oktober 10
Indhold er afledt fra den hellige bibel, nye lever oversættelse og andre publikationer af Tyndale forlag

No comments:

Post a Comment