Friday, September 28, 2012

FINNISH: A PRAYER FOR FORGIVENESS AND MERCY

Päivän lupaus: Jumala antaa anteeksi kaikki synnit, ei väliä kuinka iso
Rukous anteeksiantoa ja armoa
Mikään ei voi koskaan erottaa meidät hänen rakkautensa...
Roomalaiset 8: 38 NLT

Nimesi, oi Herra, kunnia minun monien synnit anteeksi... Taas minulle ja armahda minua, sillä minä olen yksin ja syvän tuskaa. Minun ongelmia mennä huonompaan suuntaan. Oi pelasta minut ne kaikki! Tunnen tuskani ja näen minun ongelmia. Anteeksi kaikki syntini.
PS. 25:11, 16-18 NLT
Domino, kuten...
Oletko koskaan tuntenut ikään elämässänne ongelmia kuten Domino-sarja? Yksi domino putoaa alas ja se asettaa ketjureaktion, joka koputtaa alas loput Domino. David tuntui, että hänen ongelmia olivat menossa ojasta allikkoon — hänen vihollisensa oli ympäröi hänet odottaa hänen lopullinen kuolema. David nähdä mitenkään. Mutta hänen epätoivossa hän tiesi, että siellä oli yksi, jonka hän voisi aina luottaa auttaa häntä. Hän kääntyi Jumala, tunnusti syntinsä, pyytänyt anteeksi ja anoi armoa.

Kun olemme erossa Jumalasta, meidän syntiemme, meidän täytyy tehdä parannus ja pyydä anteeksi. Sitten puhtaan sydämen, voimme tulla ennen häntä ja pyytää apua. Hän kuulla ja vastata meille "kunnia hänen nimensä."

Rukous tänään:

Rakas Jumala, kunnia nimesi, ota monien synnit anteeksi ja armahda minua...

alkaen Vuoden kirja Raamatun rukouksia Bruce Barton, päätoimittaja (Tyndale) merkintä 10 lokakuu
Sisältö on peräisin pyhä Raamattu, New Living Translation ja muiden julkaisujen Tyndale kustantamo

No comments:

Post a Comment