Tuesday, September 24, 2013

URDU: پاک رہنا

آج کا وعدہ: جھوٹ آشکار ہو

پاک رہنا

"کس طرح ایک نوجوان شخص پاک رہ سکتا ہے؟ آپ لفظ اطاعت اور اس کے قواعد کی پیروی کی ۔ میں آپ کو تلاش کرنے کے لئے اپنی پوری کوشش کی ہے — مجھے آپ کے احکام سے گھومتے نہیں ہو ۔ میں اپنے کلام میں آپ کے خلاف گناہ نہیں ہو سکتا ہے میرے دل میں پوشیدہ ہیں ۔"
119: 9 زبور آیت-11 ن

شرح میں ہفتوار
فٹ بال کے کھیل میں اسے "بندشیں" کہتے ہیں: اگر اچانک آپ دوبارہ اپنے مد مقابل کی طرف سے پمیلید حاصل کریں جب آپ پہلے نیچے ہیں ۔ حقیقی زندگی میں روحانی جنگ کہا جاتا ہے، اور یہ اکثر روپ ہے ۔ آپ نے ایک مشکل وقت آتا ہے جب اچانک دشمن ہے تم پر کیا واقعی لگ رہا ہے جیسے کے ساتھ کے ذریعے مبتلا کررہے ہیں ریلیف ہے ۔

آہ، کس طرح خطرے سے دوچار ہم اس طرح کے لمحات میں ہیں! سب کے بعد مجھے حال ہی برداشت کرنا پڑا، مجھے لگتا ہے کہ میں ایک چھوٹی سی بریک کے مستحق ہیں! کس طرح آسان یہ راشنالای ہے! کہ یہ واقعی ___ کے لئے میرے لئے بہت غلط ہو؟ کیوں نہیں؟

بے شک یہ آزمایش کی فطرت ہے ۔ فرنٹ اینڈ پر، گناہ "آسمانی ۔" لگتا ہے پیچھے کی طرف، یہ ہمیشہ جہنمی ہے اور برے حالات سے بھی بدتر بنا دیتا ہے ۔

ہماری واحد امید کا وعدہ ہے جو خدا کا کلام ہمیں گناہ سے رکھ سکتے ہیں باہر رہنے ہے ۔ ہمارے دل و دماغ خدا کے کلام کی سچائی کے ساتھ بھرنے کی طرف سے، ہم دشمن کے جھوٹ کو تسلیم کرنے کے قابل ہیں ۔ کہ کس طرح ہم خالص (دیکھنا میتھیو 11-4:1) آواز سنیں، مشکل اوقات میں رہنا ہے ۔ یہ کس طرح ہم جب ہم نازل کررہے ہیں تو ہم پھر مارنے کے لیے شیطان کی فریبی کوششوں سے اجتناب ہے ۔

خدا کا وعدہ نماز ادا كرنا:
جب میں اپنے کلام کو میرے دل میں چھپا خدا میں گنہگار سے رکھ سکتے ہیں! مجھے آپ کی تلاش کے لیے اور اپنے لفظ میرے دل میں چھپانے کے لئے حکمت کی منظوری دیں ۔ میں روز مرّہ حالات کو اپنے حق میں خاص طور پر مشکل وقت کے ذریعے جا رہا ہوں جب لگانے کے لیے دانائی کی ضرورت ہے ۔

سے خدا کے وعدے ہیں وہ مشکل وقتوں میں نماز ادا كرنا لین لکڑی کی طرف سے (ٹیندہلی) pp 170-71

مشمول مقدس، نئے رہنے والے ترجمہ اور ٹیندہلی پبلشنگ ہاؤس کے دیگر مطبوعات سے اخذ کیا جاتا ہے


No comments:

Post a Comment