Tuesday, September 24, 2013

UKRAINIAN: Перебування чистого

Сьогоднішні обіцянку: брехня будете піддаватися,

Перебування чистого

"Як можна молода людина залишатися чистим? Підкоряючись ваші слова і після його правила. Я намагався щосили знайти вас, не дай мені бродити від вашої команди. Я сховав ваші слова в моєму серці, що я може не грішити проти вас."
Псалом 119:9-11 ПМТ

Укладання на
У грі в футбол це називається "укладання на": ви вже вниз, коли раптом ви отримаєте побоїв знову ваш опонент. В реальному житті вона називається духовної війні, і він часто замаскований. Ви, які страждають через важкий час, коли раптом ворог приходить на вас з те, що насправді виглядає як полегшення.

Ах, наскільки ми вразливі в такі моменти! Врешті-решт я був терпіти останнім часом, я думаю, що я заслужив невелику перерву! Як легко можна раціоналізувати! Б це дійсно бути так неправильно для мене, щоб _ _ _? Чому б не?

Звичайно ж, це природа спокуса. На передньому кінці гріх виглядає "небесному". Зі зворотного боку це завжди пекельних і робить гірше поганих ситуаціях.

Наша єдина надія є в доживав обіцяють, що слово Боже може тримати нас від гріха. Заповнивши наших серцях і умах істину слова Божого, ми в змозі розпізнати противника, брехня. Ось як ми залишатися чистим в жорстких, заманливо рази (див. Матвія 4:1-11). Це, як ми уникаємо сатани вводять в оману спроби вдарив нас знову, коли ми вниз.

Молячись Божа обітниця:
Бог, коли я приховати ваші слова в моєму серці, я можу тримати з гріх! Дай мені мудрості, прошу тебе і приховати ваші слова в моєму серці. Мені потрібна проникливість, щоб застосувати ваші істини до повсякденних ситуаціях, особливо коли я проходжу через важкі часи.

від Молячись Божих обіцянь у важкі часи Len-Вуд (Тіндейл) pp 170-71

Вміст походить від Священну Біблію, ринг та інших публікацій Тіндейл видавництва


No comments:

Post a Comment