Tuesday, September 24, 2013

LATVIAN: Uzturas tīrs

Šodienas solījums: būs pakļauti meli

Uzturas tīrs

"Kā var jaunietis palikt tīra? Paklausīt jūsu vārdu un pēc tās noteikumiem. Esmu mēģinājis manos spēkos, lai atrastu jums — Neļaujiet mani klīst no jūsu komandas. Man ir paslēptas jūsu vārds manā sirdī, ka es varētu nav grēks pret jums."
Psalms 119:9-11 NLT

Rievkonstrukcijas par
Futbola spēli sauc "Rievkonstrukcijas par": jūs jau noteikti, kad pēkšņi iegūtu atkal dauzīja ar savu pretinieku. Reālajā dzīvē to sauc par garīgo kaujas, un tas bieži tiek slēpts. Jūs, kas cieš caur grūti laikā, kad pēkšņi ienaidnieks nāk pie jums ar to, ko faktiski izskatās kā atvieglojumi.

Ak, cik neaizsargāti mēs esam tādos brīžos! Galu galā man nācās paciest pēdējā laikā, es domāju, ka man ir pelnījuši nelielu pārtraukumu! Cik viegli ir racionāli! Tas būtu tiešām ir tik nepareizi mani uz _ _ _? Kāpēc ne?

Protams, tas ir kārdinājums raksturu. Uz priekšgalu, grēks izskatās "debesu". Aizmugures pusē, tas vienmēr ir pretīgs un padara sliktu situāciju sliktāks.

Mūsu vienīgā cerība ir dzīvo ārpus solījums, ka Dieva vārdu var informēt mūs no grēka. Aizpildot mūsu sirdis un prātus ar patiesību par Dieva vārdu, mēs spējam atpazīt ienaidnieka melus. Tas ir, kā mēs palikt tīra, cieta, vilinoši reizes (skatīt Matthew 4:1-11). Tas ir, kā mums izvairīties no sātana maldinošas mēģina hit mums atkal, kad mēs esam uz leju.

Lūgšanas, Dieva solījumu:
Dievs, kad es varu slēpt jūsu vārds manā sirdī es turēšu no sinning! Dāvā man gudrības meklēt jums un slēpt jūsu vārds manā sirdī. Man ir nepieciešams pārdomāti lietot savu patiesību ikdienas situācijās, jo īpaši, ja es esmu iet cauri grūti laiki.

no Lūgšanas, Dieva solījumiem, grūtos brīžos Len Wood (Tyndale) pp 170-71

Saturs ir atvasināts no Holy Bible, jauno dzīves tulkošanas un citas publikācijas Tyndale Publishing House


No comments:

Post a Comment