Tuesday, September 24, 2013

GREEK: Διαμονή τους καθαρών

Σημερινή υπόσχεση: βρίσκεται θα εκτεθούν

Διαμονή τους καθαρών

"Πώς μπορεί ένας νέος μείνει καθαρό; Από υπακούοντας λόγο σας και μετά τους κανόνες. Έχετε δοκιμάσει το καλύτερό μου για να βρείτε σας — μην επιτρέψτε μου να περιπλανηθεί από τις εντολές σας. Έχω κρυφή σας λέξη στην καρδιά μου, που εγώ δεν θα μπορούσε να αμαρτία εναντίον σας.»
Ψαλμός απαλλαγείς-11 NLT

Πάσσαλοι για
Στο παιχνίδι του ποδοσφαίρου καλείται "που συσσωρεύονται για": είστε ήδη κάτω, όταν ξαφνικά σας να σφυροκοπούσαν και πάλι από τον αντίπαλό σας. Στην πραγματική ζωή λέγεται πνευματικό πόλεμο, και συχνά συγκαλύπτονται. Είστε που πάσχουν από έναν σκληρό χρόνο, όταν ξαφνικά ο εχθρός έρχεται σε σας με ό, τι στην πραγματικότητα μοιάζει με ανακούφιση.

Αχ, πόσο ευάλωτος είναι σε τέτοιες στιγμές! Μετά από όλα έχω είχε να υπομείνει τον τελευταίο καιρό, νομίζω ότι αξίζει ένα μικρό διάλειμμα! Πόσο εύκολο είναι να ορθολογικοποιήσει! Θα ήταν πραγματικά είναι τόσο λάθος για μένα να ___; Γιατί όχι;

Φυσικά, αυτό είναι η φύση του πειρασμού. Στο μπροστινό τέλος, αμαρτία μοιάζει "Ουράνιος". Στην πίσω πλευρά, πάντα είναι κολαστήρια και επιδεινώνει κακή κατάσταση.

Μόνη ελπίδα μας είναι ζουν έξω την υπόσχεση που του Θεού μπορεί να μας κρατήσει από την αμαρτία. Συμπληρώνοντας τις καρδιές και τα μυαλά με την αλήθεια του λόγου του Θεού, είμαστε σε θέση να αναγνωρίζουν τα ψέματα του εχθρού. Αυτό είναι το πώς μένουμε καθαρή σε σκληρό, δελεαστικό φορές (βλ. Ματθαίος 4:1-11). Αυτό είναι το πώς θα αποφύγουμε παραπλανητικές προσπάθειες του Σατανά να μας χτυπήσει και πάλι όταν είμαστε κάτω.

Προσευχή του Θεού υπόσχεση:
Ο Θεός, όταν κρύβω λέξη σας στην καρδιά μου, μπορώ να κρατήσω αμαρτάνουν! Δώσε μου τη σοφία να ζητάτε και να κρύψει τον λόγο σας στην καρδιά μου. Χρειάζομαι προσοχή ώστε να εφαρμόζονται σας αλήθεια σε καθημερινές καταστάσεις, ειδικά όταν είμαι περνά δύσκολες στιγμές.

από Προσεύχεται υποσχέσεις του Θεού στις δύσκολες στιγμές από ξύλο Len (Tyndale), σελ. 170-71

Περιεχόμενο προέρχεται από την Αγία Γραφή, νέο διαβίωσης μετάφραση και άλλων εκδόσεων του εκδοτικού οίκου Tyndale


No comments:

Post a Comment