Tuesday, September 24, 2013

ROMANIAN: Stau pur

Promisiunea de azi: minciuni va fi expus

Stau pur

"Cum poate o persoană tânără care staţi pur? Ascultarea de cuvântul tău şi urmând regulile sale. Am încercat meu cel mai bun pentru a vă găsi — nu mă rătăcesc de la poruncile tale. Am ascuns cuvântul tău în inima mea, pe care am s-ar putea nu păcătuiesc împotriva ta."
Psalmul 119:9-11 NLT

Palplanşe pe
În joc de fotbal este numit "palplanşe pe": tu esti deja în jos atunci când brusc obţine lovit din nou de adversarul tău. În viaţa reală se numeşte lupta spirituală, şi acesta este adesea deghizat. Sunteţi care suferă printr-un timp de greu când brusc inamicul vine la tine cu ceea ce de fapt arata ca relief.

Ah, cât de vulnerabili suntem în astfel de momente! După toate am avut să îndure în ultima vreme, cred că merită o mica pauza! Cât de uşor este să raţionalizeze! Ar într-adevăr fi atât de greşit pentru mine să ___? De ce nu?

Desigur, aceasta este natura de ispita. Pe front end, păcatul pare "ceresc." Pe partea din spate, întotdeauna este infernal şi face rău situaţii mai rău.

Singura noastră speranţă este în viaţă în promisiunea că cuvântul lui Dumnezeu ne poate feri de păcat. Umplând inimile şi minţile cu adevărul Cuvântului lui Dumnezeu, suntem capabili să recunoască inamicului minciuni. Asta este cum ne staţi pur în times tare, tentant (a se vedea Matei 4:1-11). Acesta este cum putem evita Satanei încercările frauduloase a lovit-ne din nou, atunci când suntem în jos.

Rugăciunea promisiunea lui Dumnezeu:
Dumnezeu, atunci când am ascunde cuvântul tău în inima mea, pot păstra la păcat! Acorda-mi înţelepciunea să vă caute şi să se ascundă cuvântul tău în inima mea. Am nevoie de discernământ se aplică adevărul tău situaţii de zi cu zi, mai ales atunci când am de gând prin vremuri dificile.

la Promisiunile lui Dumnezeu în vremuri de rugaciune Len din lemn (Tyndale) pp 170-71

Conţinutul este derivat din Biblie Sfânt, New Living Translation şi alte publicaţii Tyndale Editura


No comments:

Post a Comment