Tuesday, September 24, 2013

PERSIAN: ماندن خالص

امروز وعده: دروغ را در معرض

ماندن خالص

"چگونه یک فرد جوان خالص بمانم؟ کلمه خود را اطاعت و پیروی از قوانین آن. من سعی کردم بهترین من برای پیدا کردن شما — من سرگردان از دستورات خود را ندهید. من کلمه خود را در قلب من، که من نمی ممکن است علیه شما گناه پنهان اند.»
مزمور سازد؟-11 NLT

ستون
در بازی فوتبال آن را به "ستون" نام: هنگامی که ناگهان شما را دوباره دریافت pummeled توسط حریف خود را در حال حاضر پایین شما. در زندگی واقعی آن جنگ روحانی نامیده می شود و اغلب مبدل. شما از طریق یک زمان سخت زمانی که ناگهان دشمن همراه شما با آنچه در واقع به نظر می رسد مانند درد و رنج تسکین.

آه، چگونه آسیب پذیر در چنین لحظاتی هستیم! پس از همه من به تازگی به تحمل بود، من فکر می کنم من سزاوار یک استراحت کوچک! چه آسان آن را به منطقی است! آن را واقعا می شود بنابراین برای من به ___ اشتباه است؟ چرا که نه?

البته این طبیعت وسوسه است. در سوی مقابل گناه می رسد "آسمانی". طرف پشت آن همیشه جهنمی و شرایط بد بدتر می کند.

تنها امید ما این است که در زندگی کردن وعده است که کلام خدا می تواند ما را از گناه حفظ است. با پر کردن قلب و ذهن ما با حقیقت کلام خدا، ما قادر به رسمیت شناختن دشمن نهفته است. این است که چگونه اقامت ما خالص در دوران سخت، وسوسه انگیز (مشاهده متی 4:1-11). این است که چگونه ما جلوگیری از شیطان است تلاش های فریبنده به ما دوباره ضربه هنگامی که ما پایین است.

وعده خدا دعا:
زمانی که من کلمه خود را در قلب من به مخفی کردن خدا، من از خطاکار نگه دارید می توانید! من عطا کند عقل شما و برای پنهان کردن کلمه خود را در قلب من. من نیاز به بصیرت به شما حقیقت را به موقعیت های روزمره اعمال می شود به ویژه هنگامی که من می روم از طریق بار دشوار است.

از دعا وعده های خدا را در دوران سخت لن چوب (Tyndale) ص 170-71

مطالب از کتاب مقدس انجیل مقدس، ترجمه زندگی جدید و سایر انتشارات نشر Tyndale مشتق شده است


No comments:

Post a Comment