Tuesday, September 24, 2013

SLOVENIAN: Bivanje čisto

Današnji obljubo: laži bo izpostavljen

Bivanje čisto

"Kako lahko mlada oseba ostati čist? Uboga vaše besede in po svojih pravilih. Poskušal sem moj najboljši, da bi našli vam – ne pustite, da me sprehaja iz vaše ukaze. Sem skriti svojo besedo v moje srce, ki morda greh proti tebi."
Psalm 119:9-11 NLT

Piloti na
V igri nogometa se imenuje "zlaganje": ste že dol, ko je nenadoma dobil pummeled spet z nasprotnikom. V resničnem življenju se imenuje duhovni vojskovanja, in je pogosto prikrito. Ste trpijo skozi težko kdaj nenadoma sovražnik pride na vas kaj dejansko izgleda kot relief.

Ah, kako ranljivi smo v takih trenutkih! Po vsem sem moral prenašati v zadnjem času, mislim, da sem si zaslužijo malo odmora! Kako enostavno je racionalizirati! Bi to res za mene tako narobe, da ___? Zakaj ne?

Seveda, to je narava skušnjavi. Na sprednjem koncu, greh izgleda "nebeški". Na hrbtni strani, je vedno peklenskega in naredi slabe razmere slabše.

Naše edino upanje je v življenje obljubo, ki Božjo besedo lahko obdržimo greha. Z izpolnitvijo naša srca in možgane z resnico Božjo besedo, smo sposobni prepoznati sovražnika laži. To je, kako ostanemo čisto v trdo, skušnjava krat (glej Matthew 4:1-11). To je, kako se izognemo Satan's goljufivo poskuša zadetek nas spet, ko smo navzdol.

Molitvi Božje obljube:
Bog, ko sem skriti svojo besedo v mojem srcu, lahko preprečim sinning! Grant mi modrost vi poiskati in skriti svojo besedo v mojem srcu. Rabim razsodno prijaviti svojo resnico v vsakdanjem življenju, še posebej, ko bom skozi težko krat.

iz Molitvi Božje obljube v hudih časih Len Wood (Tyndale) pp 170-71

Vsebina izhaja iz Svetega pisma, New Living prevod in drugih publikacij Tyndale založbi


No comments:

Post a Comment