Tuesday, September 24, 2013

SLOVAK: Zostať čistý

Dnešný sľub: klamstvá budú vystavené

Zostať čistý

"Ako môže mladý človek zostať čistá? Počúvali svoje slovo a podľa jeho pravidiel. Snažil som sa mojich silách nájsť – Nenechajte ma blúdiť od vašich príkazov. Mám skrytý svoje slovo v mojom srdci, že možno nie hriech proti tebe."
Žalm 119:9-11 NLT

Hromadia
V hre o futbalový nazýva "hromadia": už ste dole, keď zrazu ste dostať pummeled znova svojho súpera. V reálnom živote to nazýva duchovného boja, a to je často maskované. Ste trpí cez ťažké časy keď zrazu nepriateľa vybavená na vás čo skutočne vyzerá ako reliéf.

Ach, ako sme zraniteľní v takých chvíľach! Koniec koncov som musel znášať v poslednej dobe, myslím, že som si zaslúži trochu pauzu! Ako ľahké je racionalizovať! Bolo by to naozaj sa tak zlé pre mňa ___? Prečo?

Samozrejme, to je povaha pokušenie. Na prednej strane, hriech vyzerá "nebeský." Na zadnej strane, to je vždy pekelné a robí zlé situácie horšie.

Naša jediná nádej je žijúci mimo sľub, že Božie slovo môže udržať nás od hriechu. Vyplnením naše srdcia a myseľ s pravdou Božieho slova, sme schopní rozpoznať nepriateľa lži. To je, ako sme zostať čistý v tvrdej, lákavé krát (pozri Matthew 4:1-11). Je to ako sme sa vyhnúť Satan klamlivé pokusy hit nás znova, keď sme dole.

Modliť Boží sľub:
Bože, keď som sa skryť svoje slovo v mojom srdci, môžem držať od hriechu! Daj mi múdrosť sa usilujú o vás a chcete skryť svoje slovo v mojom srdci. Potrebujem rozumne uplatňovať svoju pravdu na každodenné situácie, najmä keď idem cez ťažké časy.

od Modliť sa Božie sľuby v ťažkých časoch ľan dreva (Tyndale) pp 170-71

Obsah pochádza z Biblie, New Living Translation a iných publikácií Tyndale vydavateľstvo


No comments:

Post a Comment