Tuesday, September 24, 2013

ESTORIAN: Viibib puhas

Tänapäeva lubadus: peitub puutuvad

Viibib puhas

"Kuidas saab noor inimene jääma puhas? Oma sõna täiuslik ja tema reeglitele. Olen püüdnud leida teile parima-ära lase mind rändavad teie käske. Mul on peidetud teie sõna oma südames, et ma võiks pattu sinu vastu."
Psalm 119:9-11 NLT

Vaiatööd kohta
Jalgpalli mäng see nn "tekkimise": sa oled juba alla, kui äkki teil saada pummeled uuesti oma vastast. Reaalses elus see nn vaimne Sõjapidamine ja sageli varjatud. Oleme kannatusi rasked ajad, millal järsku vaenlane on ennast koos mida tegelikult välja näeb relief.

Ah, kui kaitsetud me oleme Sellistel hetkedel! Ju ma olen olnud viimasel ajal taluma, ma arvan, et ma väärivad väike paus! Kui lihtne on ratsionaliseerida! Siis oleks tõesti sellest nii vale mulle ___? Miks mitte?

Muidugi, see on kiusatus laadi. Esiotsa, patt paistab "taevalik." Tagumine külg on alati põrgulik ja teeb halba olukorda hullemaks.

Meie ainus lootus on lubaduse, et Jumala sõna saab hoida meid patust elu. Täites meie südametes ja mõtetes Jumala sõna tõe, suudame tunda vaenlase peitub. See on, kuidas me jääma puhas kõva, ahvatlev korda (vt Matteuse 4:1-11). See on, kuidas me vältida Saatana petlik üritab tabas meid jälle, kui me alla.

Palvetama Jumala tõotuse:
Jumal, kui ma peidan oma sõna mu süda saab vältida muutumist pattu! Anna mulle tarkust otsima teid ja varjata oma sõna minu südames. Vajan arukalt rakendada oma tõde tekkivaid küsimusi, eriti juhul, kui ma olen läbimas rasketel aegadel.

alates Palvetama Jumala lubadusi rasketel aegadel Len puidust (Tyndale) Lk 170-71

Piibel, uus elu tõlge ja muude trükiste Tyndale Kirjastus saadud sisaldus


No comments:

Post a Comment