Tuesday, September 24, 2013

HUNGARIAN: Marad tiszta

Mai ígéret: hazugság lesz kitéve

Marad tiszta

"Hogyan lehet egy fiatal személy marad tiszta? Által engedelmeskedtek a szót, és a következő a szabályokat. Nekem van próbált a legjobb megtalálni – ne engedd, hogy vándorol a parancsokat. Én is rejtett a szót a szívemben, hogy nem lehet, hogy bűn, Ön ellen."
Zsoltárok 119:9-11 NLT

Cölöpverő
A játék a futball hívják, hogy "cölöpverő": te már, le, amikor hirtelen kap pummeled újra az ellenfél. A való életben ez az úgynevezett szellemi hadviselés, és ez gyakran álcázott. Te szenved keresztül egy kemény idő, mikor hirtelen az ellenség jön rád mi valójában úgy néz ki mint relief.

Ah, mennyire kiszolgáltatottak vagyunk az ilyen pillanatokban! Után már volt, mostanában elviselni, azt hiszem, megérdemlem, hogy egy kis szünetet! Milyen könnyű is, hogy racionalizálja! Lenne igazán lehet olyan rossz nekem, hogy ___? Miért nem?

Persze ez a természet, a kísértés. Az eleje bűn néz ki "mennyei". A hátsó oldalán ez mindig pokoli és teszi rossz helyzetben rosszabb.

Az egyetlen reményünk van él meg az ígéret, hogy Isten Igéje tudja tartani minket a bűntől. Kitöltésével szívünket és elménket, az igazság az Isten Igéje, vagyunk képes-hoz felismer az ellenség hazugság. Ez az, hogy mi marad, tiszta, kemény, nagy a kísértés idején (lásd Máté 4:1-11). -A ' Hogyan kerüljük a Sátán megtévesztő megpróbálja újra megüt minket, ha mi vagyunk le.

Imádkoztam, Isten ígérete:
Isten, én eldug a szó a szívem, ha tudom tartani a sinning! Grant nekem a bölcsesség, keresni, és elrejteni a szót a szívemben. Szükségem van a belátás, hogy hétköznapi helyzetekben, az igazság vonatkozik, különösen akkor, ha én megyek át a nehéz időkben.

a Isten azt ígéri a nehéz időkben imádkozott Len Wood (Tyndale) pp 170-71

Tartalom származik a Szent Biblia, új élet fordítás és egyéb kiadványok Tyndale kiadó


No comments:

Post a Comment