Tuesday, September 24, 2013

CATALAN: Romandre pura

Promesa d'avui: mentides seran exposats

Romandre pura

"Com pot una persona jove romandre pura? Obeir les seves paraules, i seguint les seves normes. He provat el meu millor per trobar-lo — no deixeu que em vagués de les seves comandes. Jo han amagat les seves paraules en el meu cor, que jo no podria pecat contra tu."
119:9 De Salm-11 NLT

Acumulació en
En el joc de futbol s'anomena "acumulació": ja ets avall quan de sobte vostè aconseguir colpeja una altra vegada el seu contrincant. En la vida real s'anomena guerra espiritual, i sovint queda dissimulat. Vostè està patint per un moment difícil quan de sobte l'enemic ve a vostè amb el que en realitat sembla socors.

Ah, com vulnerables que som en aquests moments! He hagut de suportar últimament després de tot, crec que em mereixo una petita pausa! Què tan fàcil és racionalitzar! Seria realment estar tan malament per a mi a _? Per què no?

Per descomptat, aquesta és la naturalesa de la temptació. En la part davantera, sin sembla "celestial". A la part posterior, sempre és infernal i fa pitjor situacions dolentes.

La nostra única esperança és viure en la promesa que la paraula de Déu pot mantenir-nos del pecat. Per omplir els nostres cors i les ments amb la veritat de la paraula de Déu, som capaços de reconèixer mentides de l'enemic. Que és com podem romandre pura en temps durs, temptadors (Vegi Matthew 4:1-11). És com podem evitar intents enganyoses de Satanàs ens va colpejar una altra vegada quan som baix.

Resant la promesa de Déu:
Déu, quan em vaig amagar les seves paraules en el meu cor, em pot impedir pecar! Concedir-me la saviesa de buscar tu i amagar les seves paraules en el meu cor. Necessito discerniment per aplicar la veritat a situacions quotidianes, especialment quan estic passant per moments difícils.

des de Resant les promeses de Déu en temps difícils per Len Wood (Tyndale) pp 170-71

Contingut es deriva de la Santa Bíblia, nova traducció vivint i altres publicacions de Tyndale editorial



No comments:

Post a Comment