Tuesday, September 24, 2013

HEBREW: נשאר טהור

ההבטחה של היום: שקרים ייחשף

נשאר טהור

"איך יכול אדם צעיר להישאר טהור? על ידי ציות המילה שלך, בעקבות החוקים שלה. ניסיתי כמיטב יכולתי למצוא אותך-. אל תיתן לי לשוטט בין הפקודות שלך. החבאתי את המילה שלך בלב שלי, זה אולי לא חטא נגדך."
תהילים 119:9-11 NLT

ומצטברים
במשחק של פוטבול. זה נקרא "השלמה": אתה כבר למטה כאשר לפתע אתם מפוצצים שוב את היריב שלך. בחיים האמיתיים זה נקרא מלחמה רוחנית, זה מוסווה בדרך כלל. אתה סובל עוברת זמנים קשים כאשר לפתע האויב מגיע אליך עם מה באמת נראה כמו הקלה.

אה, כמה אנו פגיעים ברגעים כאלה! בסופו של דבר נאלצתי לסבול בזמן האחרון, אני חושב שמגיע לי קצת הפסקה! כמה קל לתרץ! זה באמת כל כך גרוע בשבילי כדי _? למה לא?

כמובן, זה הטבע של פיתוי. בקצה הקדמי, חטא נראה "שמימי". על הצד האחורי, היא תמיד גיהנום, גורם למצבים יותר גרוע.

תקוותנו היחידה היא לחיות את הבטחת האלוהים יכול למנוע מאיתנו חטא. על-ידי מילוי בליבנו ובמחשבתנו עם האמת של האלוהים, אנו מסוגלים לזהות השקרים של האויב. . זה איך נישאר הטהור בזמנים קשים, מפתה (לראות מתיו 4:1-11). . זה איך אנחנו נמנעים מטעה ניסיונות של השטן לפגוע בנו שוב. כאשר אנחנו למטה.

הבטחתו של אלוהים התפילה:
. אלוהים, בעת הסתרת המילה שלך בלב שלי, אני יכול למנוע חוטא! הענק לי את התבונה כדי לחפש אותך וכדי להסתיר את המילה שלך בלב שלי. . עלי לקביעת כדי להחיל את האמת שלך במצבים רגילים, במיוחד כאשר אני עובר זמנים קשים...

מ מתפללים ההבטחות של אלוהים בזמנים קשים מאת לן עץ (Tyndale) עמ' 170-71

תוכן נגזר מן התנ ך, תרגום חיים חדש ופרסומים אחרים של הוצאת Tyndale


No comments:

Post a Comment