Tuesday, September 24, 2013

BULGARIAN: Да останеш чист

Днешните обещание: лъжи ще бъдат изложени

Да останеш чист

"Как може един млад човек остане чист? От слушането думата си и следвайки правилата му. Аз се опитах всичко по силите си да ви намерят-да не ми се скитат от вашите команди. Аз са скрити думата си в сърцето ми, че аз може да не грях против вас."
Псалм 119:9-11 NLT

Насипищата на
В играта на футбола се нарича "набиване на": Вие вече сте надолу, когато изведнъж се pummeled отново от вашия опонент. В реалния живот се нарича духовна война, и то често е прикрито. Вие сте страда през трудно време, когато изведнъж врагът идва при вас с това, което действително изглежда като облекчения.

Ах, колко уязвими сме в такива моменти! В крайна сметка аз съм имал да издържат напоследък, мисля, че заслужавам малко почивка! Колко лесно е да рационализира! Би ли наистина било толкова погрешно за мен да ___? Защо не?

Разбира се това е естеството на изкушението. На предния край грях изглежда "небесен." На задната страна тя винаги е адски и прави лошо лоши ситуации.

Единствената ни надежда е в живот на обещанието, че Божието Слово може да ни предпази от греха. Чрез попълване нашите сърца и умове с истината на Божието слово, ние сме в състояние да разпознае лъжите на врага. Това е как ние остане чист в твърд, съблазнително пъти (виж Матей 4:1-11). Това е как ние се избегне измамни опити на Сатаната да ни удари отново, когато ние сме надолу.

Моли Божието обещание:
Бог, когато криех думата си в моето сърце, аз може да пазят от грях! Дай ми мъдрост да ви потърси и да скриете вашата дума в сърцето ми. Имам нужда от разумно, за да свържете вашата истина ежедневни ситуации, особено когато аз съм става чрез трудни времена.

от Молят Божиите обещания в трудни времена от лен дърво (Тиндейл) pp 170-71

Съдържанието се получава от Библията, нов живот преводи и публикации други Тиндейл издателство



No comments:

Post a Comment