Tuesday, September 24, 2013

POLISH: Pobyt czyste

Dziś obietnica: kłamstwa będą narażone

Pobyt czyste

"Jak może młody człowiek zatrzymać czyste? Słuchając słowa i jego zasad. Próbowałem mojej mocy aby znaleźć-nie pozwól mi wędrować z komendy. Mam ukryty swój wyraz w moim sercu, że nie może I grzech przeciw tobie."
Psalm: 119:9-11 NLT

Wiertnice do palowania
W meczu piłki nożnej to nazywa, "palowania": Jesteś już w dół, gdy nagle dostać pummeled ponownie przez przeciwnika. W prawdziwym życiu to się nazywa duchowej walki, i to często jest on zamaskowany. Jesteś cierpiących przez trudny okres, kiedy nagle wroga przychodzi ci z czym rzeczywiście wygląda jak ulgi.

Ach, jak bezbronni jesteśmy w takich chwilach! Przecież już musiał znosić ostatnio, myślę, że zasługują na małą przerwę! Jak łatwo jest do racjonalizacji! Byłoby naprawdę się tak źle dla mnie do ___? Dlaczego nie?

Oczywiście jest to rodzaj pokusa. Na przód grzech wygląda "niebieskich." Na odwrocie to zawsze jest piekłem i sprawia, że gorzej złej sytuacji.

Naszą jedyną nadzieją jest życia obiecuje, że słowo Boże może zachować nas od grzechu. Wypełniając nasze serca i umysły się w prawdzie słowa Bożego, jesteśmy w stanie rozpoznać wroga kłamstwa. To, jak możemy zatrzymać czyste w czasach ciężko, kuszące (patrz Mateusza 4:1-11). To, jak możemy uniknąć szatana wprowadzających w błąd próbuje uderzyć nas ponownie, gdy jesteśmy w dół.

Modląc się Bożej obietnicy:
Bóg, kiedy mogę ukryć swój wyraz w moim sercu, ja puszka metalowa utrzymywać od grzechu! Daj mi mądrość, możesz szukać i ukryć swoje słowa w moim sercu. Potrzebuję rozeznania się prawdy w codziennych sytuacjach, zwłaszcza, gdy mam zamiar przez trudne czasy.

od Modląc się obietnic Bożych w trudnych czasach przez Len drewna (Tyndale) pp 170-71

Zawartość pochodzi z Biblii, New Living Translation i inne publikacje wydawnictwa Tyndale


No comments:

Post a Comment