Saturday, September 21, 2013

PERSIAN: زمان برای تغییر

زمان برای تغییر

دفعات بازدید:
پیدایش 12:1-8

وجود او ساخته شده محراب به
پروردگار و نام نام
خداوند. –Genesis 12:8

بسیاری از مؤمنان به صرف وقت روزانه با خدا، دعا و خواندن کلام او طولانی. جالب اینجاست که آنها اغلب توسط برنامه مشغول پریشان هستند. کوه ناکامی اشتغال به جمعیت، کردن باز در برنامه خود را به نظر می رسد.

اتاق اسوالد عاقلانه در قدرت تبدیل حتی 5 دقیقه حضور خداوند اظهار نظر است. در واقع، حتی کوتاه مدت صرف در شفاعت و کلمه هنوز ارزش زیادی دارد: "آن چیز که ما صرف ترین زمان که قالب ما نیست اما چیزی که بزرگترین قدرت را اعمال. پنج دقیقه با خدا و کلام او است به ارزش بیش از همه بقیه روز. مانند اتاق overstatement ساخته شده است در حال حاضر، این صدا ممکن است. چون خدا قدرتمند هنوز نتایج قوی از حتی مدت کوتاهی از نماز می آیند.

گاهی اوقات ما روز به پر خواسته مشغول است که جمعیت از زمان صرف شده در گوش دادن به و پاسخ به خدا. اما هر کجا، هر زمان گرفته شده برای ساخت معنوی خود ما هستیم "محراب" به خداوند به ابرام (پیدایش 12:8) درب به قدرت تبدیل خود را باز می کند. اگر شما با داشتن مشکل ایجاد یک زمان با خدا، شما می توانید با فقط 5 دقیقه شروع و دیدن جایی که آن را منجر. خدای ما مشتاق ملاقات با ما و نشان دادن قدرت خود را در زندگی ما است. دنیس فیشر

پروردگارا، آن به من که شما، خداوند متعال شگفت است،
می خواهید به صرف زمان با من! متشکرم.
من با حرف من تلو تلو خوردن در زمان اما در هیبت از هستم
شما. با تشکر از شما که می خواهید بشنوید از من.

گفتگو با خدا-او می خواهد بداند قلب خود را.

بینش
پیدایش 12 تماس خود را از ابرام به دنبال خدا به زمین فرزندان خود به ارث می برند می گوید. هدف اصلی تماس در آیه 3 دیده می شود: «و باید شما پر برکت همه خانواده ها از زمین.» تحقق این برکت خواهد آمد از طریق عیسی مسیح است که رستگاری برای همه کسانی که اعتقاد دارند ارائه می کنند.

روز خجسته و تعطیلات آخر هفته است.
خدا خالق ما عشق همیشه
وحدت و صلح



No comments:

Post a Comment